אפשר סקר קטן/התיעצות

  • פותח הנושא mich
  • פורסם בתאריך

mich

New member
אפשר סקר קטן/התיעצות

הי אני מיכל, רווקה בת 34, קוראת כאן המון, אני חושבת שזאת פעם ראשונה שאני כותבת כאן... ובכן, יצאתי עם בחור, היה נחמד, אחרי שעה וחצי הוא חתך, אמר שהוא עייף, לגיטימי, לפני שנפרדנו הוא אמר שהוא מאד נהנה. לא התקשר, לא סימס, כלום... אני גם לא התקשרתי/סימסתי מתוך הנחה שאם הוא היה רוצה הוא היה מתקשר, ומעצם זה שהוא לא התקשר הוא לא רוצה, נשים - משהי מכן היא הראשונה ליזום קשר יום אחר או מחכה שיתקשרו אליה? גברים - אם אתם לא מתקשרים אתם לא רוצים, או רוצים שהצד השני יזום? תודה ושבוע טוב, מיכל
 

rc

New member
כנראה שאנחנו לא רוצים

מתי יצאתם? אם עברו יותר מיומיים (כלומר עד היום השני בשעות הערב) והוא עדיין לא התקשר הוא כנראה גם לא יתקשר, תתקדמי ואם הוא אמר שהוא מאד נהנה ולא הוסיף משהו כמו שהוא ישמח לראות אותך שוב, אז אולי הוא מאד נהנה (וגם זה לא בטוח) אבל כנראה שלא מתאים לו
 
אבל אם הייתי מאוד רוצה

עם דגש על "מאוד", אז הייתי מתקשרת. אולי הוא מתלבט וזה לגיטימי אחרי פגישה אחד, אז למה לא לנסות...?
 
כתבת שאחרי שעה וחצי הוא חתך,..

התשובה, לדעתי עשויה להמצא במילה "חתך", מילה קשה ולא נעימה האם הוא אמר שהוא חותך? אולי זו הרגשתך הניפלאה שחשה חיתוך? בשתי השאלות הציפיה או המסקנה המיושמת היא שהוא לא מתקשר. מן הסתם סיום אחר, הדדי היה גורם למישהו מכם להתקשר, לו או לך, נכון?
 

mich

New member
אני אומרת חתך כי

זה הרגיש לי out of the blue כשהוא אמר "נזמין חשבון?" אבל זה לגיטימי שבן אדם עייף.... אני לא יוצרת קשר אחרי דייט ראשון, ככה שסיום אחר לא היה משנה מבחינתי...
 

צלשלספק

New member
עכשיו כבר מאוחר מדי.

בד"כ מקובל שהגבר מתקשר, לא תמיד זה קורה ולא כולם נוהגים ככה.. מצד שני - אם את רוצה מישהו שמצא חן בענייך - לא אמור לעניין מה *מקובל* חברתית בהקשר שלך ספציפית, אלא מה את - צריכה ולאן את רוצה להגיע והיכן את רוצה להיות. אם את מעוניינת בבחור - את יכולה להתקשר במקום לחכות (ולחכות..) ליד הטלפון, לא כולם שולחים מיד הודעת טקסט או מתקשרים יום אחרי. ייתכן והוא מתלבט בעצמו ואם ראה צעד ממך זה (אולי) ידרבן אותו להחליט בכיוון שאת רוצה בו. מיותר לציין שאם לא חזר אלייך אחרי שהתקשרת, או סינן - אז NEXT, כן? "אני לא יוצרת קשר אחרי דייט ראשון, ככה שסיום אחר לא היה משנה מבחינתי..." ניצחון פירוס. מה השגת בזה? ישבת וחיכית ליד הטלפון שאולי הוא יתקשר - במקום להתקשר בעצמך ו-מקסימום היה אומר לא מתאים או מסנן, SO WHAT? זה כמובן במקרה שכן מצא חן בעינייך - שאם לא כך - אין כלל טעם להתקשר אליו.
 
לדעתי

יש 3 אופציות: א. הוא לא מתקשר, כי הוא לא בקטע שלך. ב. הוא לא מתקשר, כי הוא חושב שאת לא בקטע שלו (אולי זה מה ששידרת בדייט). ג. הוא לא מתקשר, כי הוא לא סגור על עצמו. בד"כ זה א'. וגם אם זה ג' - יש סיכוי יותר מסביר ששיחה ממך תלחיץ אותו ותדחוף אותו לכיוון אופציה א'. שורה תחתונה - לדעתי, את צריכה להתקשר רק אם את מאמינה שבאמת יש סיכוי מבוסס ואמיתי שזה מצב של אופציה ב', וגם אז - לדעתי - עדיף לסמס. פחות מלחיץ, יותר קליל - לשני הצדדים.
 
אם מדובר כאן

מגבר שנלחץ משיחת טלפון אז באמת שווה להתקדם.... איזה בן אדם בוגר נלחץ משחית טלפון???
 
אין שום קשר לבגרות.

בנוסף להיות שיחת הטלפון מורידה מהאתגר שב"ציד" שבחורים מטבעם זקוקים לו, היא גם מפעילה על הבחור לחץ לקבל החלטה, ולדעתי, רוב הסיכויים הם ששילוב שני הדברים האלה יחדיו, יוביל לקבלת החלטה שלא תמצא חן בעיניה. ובכל מקרה - אם עברו מספר ימים מבלי שהיא שמעה ממנו - אז באמת שמגיע לה בחור שיהיה בעניין קצת יותר. אני לא רואה שום טעם ביצירת קשר מצידה במצב כזה (אלא אם, כאמור, יש לה סיבה להאמין שלא יצר קשר כי חשב שהיא לא בעניין).
 
הבחור יכול לאמר אותו דבר

אם עד עכשיו היא לא טרחה להתקשר אז היא כנראה לא מעוניינת. לא כל הגברים רוצים וזקוקים לתחושה של "ציד".
 
אם הבחור באמת ובתמים חושב באופן כזה

הוא חי בסרט מטורף - העולם האמיתי עדיין לא מתנהל כך. אבל זו, כמובן, רק דעתי האישית.
 
במקום להתייסר ולנחש

פשוט תתקשרי ותשאלי. היוזמה היא לא מחולשה! סקרים נועדו למי שיודע לקרוא אותם
 

mich

New member
אני כבר לא אתקשר

במקרה הספציפי הזה חלף יותר מדי זמן לדעתי, (יצאנו ברביעי) רציתי סקר כדי לדעת האם המחשבה שהגבר מתקשר אחרי דייט ראשון (אם הוא מעוניין) מוכר/מקובל על כולם או שאני חיה בסרט
 
היי מיק, זה קטע מאוד אינבידואלי

חבל שלא התיחסת למה שכתבתי למעלה לאמירה הנוכחית אני יכול לכתוב שלא עבר הרבה זמן. לדעתי עד שבוע זהו זמן גדר. בזמן הזה מכילים את מה שהיה ו... אולי גם מצפים להפתעה, או בוחרים לקחת יוזמה אני,בעבר, הייתי מתלהב כל כך מפגישה שניראתה לי מוצלחת, וזה היה מוביל אותי לסימוס או התקשרות די מהר. נידמה לי שעל פי רוב זה היה קצת או יותר מרתיע את הצד השני.
 

צלשלספק

New member
גם הייתי מתלהב פעם. לדעתי זה בהחלט מרתיע..

אני מתקשר יום אחרי בטבעיות, אפילו משאיר בנוסף הודעת טקסט חביבה ולא מעבר. אני מודה שאני אוהב לגלגל את הכדור לפתחו של הצד השני בצורה די מובהקת (ושיחת טלפון ובנוסף הודעה אם הצד השני לא זמין - זה די והותר) ואין לי בעייה לעשות את הצעד הזה, קודם כל בעבורי - שניסיתי להמשיך עם בחורה שמצאה חן בעיני, מה יקרה הלאה? מי יודע? העיקר שניסיתי וזה מה שחשוב לי - מי שלא מנסה לא טועה ולא מצליח.
 

אביeג7

New member
החלטה נבונה!

גבר שמעוניין,יוצר קשר. אני כבר לא מדברת על סוג הקשר.. טלפון,סמס,מייל,יונת דואר.. אבל הוא עושה איזשהוא ניסיון ליצירת קשר. מי שפשוט נעלם,לא מעוניין בך.
 
למעלה