אפשר לספר לכם על סרט חדש שעשיתי ?

אפשר לספר לכם על סרט חדש שעשיתי ?

הסרט מתעד את סיפורן של 4 נשים המייצגות כ - 100 חולות בסרטן השד שמצבן הגופני החמיר והטיפולים לא הועילו. בינואר 2007הצטרפו לפרויקט ייחודי במסגרתו קיבלו ללא תשלום, טיפול ביולוגי חדש הנקרא טייקרב אשר תוקף את התאים הסרטניים ועוצר את המחלה. במהלך הסרט מתארות החולות את המסע שעברו עד לטיפול אשר הוגדר כנס אשר מעניק להן תקווה. קרדיטים: עורכת ראשית: נאוה עינבר, צלם: עמוס גואטה, עורך: עמיר כהן, מפיק: אלון בן שושן, תחקירנית: חן יונגר. הערת הכותבת: בחודש מרץ האחרון אישר ה – FDA בהליך מהיר במיוחד, את הטיפול והיא הוגשה מיד לרישום כאן בישראל למשרד הבריאות ואף לדיוני סל התרופות 2008 בתקווה שתיכנס לסל החדש ותסייע, כך על פי הערכות לכ – 160 נשים מדי שנה. נ.ב הסרטון קצת ארוך מהרגיל, תודה על הסבלנות.
 

LIFEEV

New member
../images/Emo184.gif

עם כל הכבוד, ויש כבוד, ליוצרי פרסומות לגבינות קוטג, אני חושב שיש סיפוק גדול הרבה יותר בלהפיק סרט דוקומנטרי עם דמויות אמיתיות מדהימות וחזקות עם סיפור מרגש במיוחד, כמו בסרט שצירפת, אני מניח שזה רק חלק מהסרט, ובהחלט שהייתי רוצה לראות את כולו, עם עריכה מעט שונה, זה בהחלט יכול להיות מסוג החומרים שמגיעים לשידור ככתבה בחדשות על הטיפול והתרופה החדשה, היה חסר לי קריינות ואנימציה שמסבירה על אופן הפעולה של התרופה, וראיון עם רופאים מטפלים, ואפילו צוות המדענים שפיתחו את הטיפול, יכול להיות שזה כבר חלק מהסרט המלא, אבל אם לא, רק ככה זה יהיה מושלם
 
תודה תודה ../images/Emo24.gif

תודה רבה על המחמאות. אגב זה כל הסרט. אין גרסה ארוכה, בכוונה לא שילבנו קריינות וגם לא רופאים ובטח שלא אנימציה, על מנת לא לעשות סרט תדמית. אנחנו מנסים לכוון לסגנון מערכתי ככל האפשר (בדרך לשידור...)
 
למעלה