אפשר להצטרף עם רעיון חדש

מאורי01

New member
אפשר להצטרף עם רעיון חדש

אני חודשים וחצי אחרי לידה אומנם ירדתי את כל ה10 קילו שהעלתי אבל יש לי 10 קילו עודפים עוד מלפני ההריון . כרגע אני מבצעת דיאטה מאוזנת ויורדת כחצי קילו בשבוע , יש לי הצעה אולי נעשה מן קבוצת תמיכה כל אחת תרשום איזה דיאטה היא עושה ונדווח בכל יום ראשון כמה כל אחת ירדה ... נראה לי שזה יעזור לכל אחת מאיתנו ... מי מצטרפת ?
 

שלומית

New member
אני אשמח לשמוע

איך את יורדת חצי קילו בשבוע,לי אין דיאטה מסודרת חוץ מזה שאני מנסה להוריד בצקים ומתוקים ואני רוצה בהמשך לעשות ספורט. אז אני אשמח לשמוע על הדיאטה שלך...
 

חלילית1

New member
הנה אני-לפני ואחרי

לקח לי שנה להבין שאני כבר לא אחרי לידה. לפני פסח לקחתי את עצמי בידיים והתחלתי בדיאטה בשיטת הנקודות של שומרי משקל. התחלתי משיא שאף פעם לא הגעתי אליו בלי הריון-81.5 ק"ג. הרגשתי כמו פילה מגושמת בגן חיות. לאט ובהתמדה בין חצי ק"ג ל-1 ק"ג בשבוע. ואני מתמידה כבר חצי שנה. בדרך היו עליות וירידות-ימי הולדת, בית מלון, חגים ועוד. גם לבית מלון לקחתי נעלי ספורט וכשכולם ישנו בבוקר אני כבר הייתי על ההליכון. בדר"כ כשאני בבית אני יוצאת עם הקטנה לטיול בוקר-בין חצי שעה לשעה כל יום-כמה שיש לה סבלנות.
התחלתי את ההריון כשהייתי עם 12 ק"ג עודף-72 ק"ג.
התחלתי את הדיאטה כשהגעתי ל- 81.5 ק"ג והתלבטתי אם כדאי להגיע כבר למידה 52 במכנסיים או לנסות לחזור למכנסיים הישנים... והיום...
חזרתי למידה 42 במכנסיים-אני שוקלת 65 ק"ג ומקווה להפחית עוד 3-5 ק"ג ולחזור לעצמי סופית. והנה התמונות...למרות שקצת קשה לראות. בהצלחה לכולן-הסבלנות משתלמת.
 

מאורי01

New member
איזה יופי

כל הכבוד לך .... אפילו זיהיתי את המקום של התמונה של אחרי המצפה התת ימי באילת בגם שעשועים בדיוק חזרתי משם .
 

מאורי01

New member
אז אני מתחילה

אני עושה את התפריט של דיאט קלאב מי שרוצה אני אשלח לה מסר .... התחלתי את ההריון השני עם עודפים מהראשון לאחר הלידה השניה שקלתי 80 קילו , והחלטתי שזהו כרגע אני שוקלת 74 ירדתי 6קילו ב8 שבועות ויש עוד 9 קילו לפני מקווה שיהיה בסדר ...
 

קלריסה

New member
זו ירידה די זריזה, לא?

התפריט מיועד לנשים אחרי לידה/מיניקות או שאת כבר מספיק זמן אחרי?
 

מאורי01

New member
אני חודשים וחצי אחרי לידה

אם זו ירידה זריזה לא יודעת התחלתי את הדיאטה חמישה שבועות לאחר הלידה עם תפריט למניקות שהוא בעצם עם 400 קלוריות יותר .... ולאחר שהפסקתי להניק התחלתי תפריט מצומצם יותר 1500 קלוריות ביום , היו שבועיים שנתקעתי כנראה הורמונים שלאחר הנקה ולאחר מכן המשכתי לרדת .
 

מאורי01

New member
עבר לו שבוע

ולאחר הייתי שבועיים ללא ירידה .... כנראה בגלל שהפסקתי להניק ועוד חג שממש התאמצתי שלא להפריז הגיע יום ראשון והיום בבוקר עליתי על המשקל ונחשו .............. ירידה של 900 גרם בהחלט פיצוי יפה על חוסר הירידה בשבועיים האחרונים .
 

שלומית

New member
למאורי 01

יש לי את הדיאטה של דיאטה קלאב,הרגילה. האם את יכולה לשלוח לי את הדיאטה למניקות?או לפרסם פה או למייל שלי- [email protected] ? ועוד שאלה-האם את מסתדרת עם המידות המדוייקות של העסק? קשה לי לחשוב ב"כף אורז" "2 כפות טונה במים"...זה ממש מתיש,לא? איך את שורדת?
 

מאורי01

New member
לשלומית

מצטערת שלקח לי זמן לענות בכל אופן ההבדל היחיד בתפריט לגבי מניקות הוא עוד מנת פחחממה בארוחת צהריים , ובכל פעם שצריך לאכול יוגורט אז לאכול 1.5 שומן ולא אפס אחוז ... מדובר בתוספת של כ 500 קלוריות . כל שאר התפריט אותו הדבר . לגבי המדידות זה מבאס כי נראה מעט אבל אני מודדת ואוכלת לאט ואפילו מגלה שזה משביע ...אין לי תחושת רעב אני ממש מרותה מהדיאטה .
 
למעלה