אפשר את חוות דעתכן בקשר לביגוד ?

שמלה. ללא ספק.

הלכתי אחורה, לחפש בארכיב את התמונות שלך, שהוזכרו. שמלה. לא קרובה להיות דודה בכלל. טוב אולי לדודה לולה.............
 

דפי26

New member
דעתי השמנה והמלומדת

לפני שאת מחליטה תעשי סבב. בעקרון בחתונה של אחי בהתלהבות תפרו לי שמלה "מלכותית"בסלון כמו סלון כלות.לא בטוחה שהיום הייתי הולכת ככה.אני חושבת שיש הבדל בגישה של האחים כלפיי בגדי החתתונה בהתאם למצבם המשפחתי.אם האחים לפני חתונה יש נטייה להתלהבות יתר. באמת כדאי שתעשי סבב באלנבי.אל תצחקי,אולי זה מצועצע שם אבל יש סיכוי בנבירה למצוא משהו.כמו כן אפשר להתרשם בשקוף ובפשוט.בעקרון מכנסיים יכולים להיות יפים או חצאים וחולצה בעיקר אם משתמשים בבדים הנכונים(נשפכים ושקופים)שיוצרים משחק צלליות.נראה לי שבסופו של דבר את תרגישי הכי חגיגית אם תלבשי שמלה.ממש לא נראה לי שתראי דודה בעיקר לאור תמונות ארה"ב. לגבי תמיר:לא הייתי הולכת על חולצה לבנה עם צווארון סיני כמו החתן.אם כבר צווארון סיני אז בצבע אחר.לא מומלץ דמיון רב מידי בין החתן למוזמן אחר.חוץ מזה שאני לא מבינה למה הלחץ על סיני.זה לא ממש אופנתי השנה...אולי הוא יכול ללכת עם חולצה לבנה ומכנס בצבע מגניב/משוגע. והכי חשוב,מה לובשת הנסיכה יהלי???
 

שמופית

New member
תודה לכולן על ההצעות ../images/Emo45.gif

אתמול עשיתי סיבוב באלנבי עם תמיר ויהלי. אז אמנם לא יכולתי למדוד כלום, אבל ראיתי גזרה של שמלה שמאוד מצא חן בעיני. אני אחזור לשם עם אמא שלי למדוד. ראיתי גם בדים ומצאתי כמה שמאוד מצאו חן בעיני
נראה לי שבאמת אני אנסה את השמלות קודם... תמיר דיבר על צווארון סיני כדי לשלול את האפשרות לעניבה
ויהלי ? עוד איך לי מושג מה היא תתלבש... בטח אני אקנה לה איזו שמלונת מצוייצת
אני מקווה שעד אז היא כבר תלך
(היא תהיה בת שנה וחודשיים... יש סיכוי
)
 

דפי26

New member
אז ככה

לא חייבים עניבה אם הולכים עם צווארון.יש צווארונים לא סטנדרטים אלא יותר משולשים ומגניבים שאמורים להיות פתוחים.גם עושים היום חולצות שעליהם דוגמא מעניינת או בד מעניין ואז ברור שלא הולכים עם עניבה. אני לא זוכרת של מי החתן שהלך פה עם מכנסיים כתומות אבל זה ממש מגניב בעיניי.הוא יוכל לקנות מכנסיים בצבע השמלה שתבחרי ואז תהיו תואמים...
אני שמחה שראית דגמים שמוצאים חן בעינייך.תמדדי ותראי איך את מרגישה. יו......יהלי בשימלה מצועצעת.....זה הכי חמוד!!!!!!!היא תהייה שושבינה?מקווה שהיא תלך?
 

שמופית

New member
לא נראה לי שיהלי תהיה שושבינה...

היא עדיין בשלב שבו היא אוכלת את הפרחים ולא מפזרת אותם
 

אתי@

New member
ראיתי שמלות מדהימות לתינוקות

בסריגמיש!!! כל מיני שיפונים עם פרחים, דברים מהממים שהייתי לובשת בעצמי! בטח עד ספטמבר כבר תהיה קולקציית חורף ובקצב הזה היא בטח תהיה לא פחות יפה
 

פ א ב

New member
יופי כי אני צריכה לקנות שימלה לאחיי

לאחייניתי ליום הולדת 8.
תודה על ההמלצה.
 

רחלילי

New member
איך *לא* להלביש את יהלי המתוקית

החתונה שהיית אתמול היתה אמא עם תינוקת שהתינוקת (עוללית נגיד בת שנתיים) לבשה שמלה בדיוק מאותו בד של אמא. כאילו תפרו לאמא ולבת מאותו בד כסוף מוזר כזה. זה עורר בי רחמים, לא יודעת למה.
 

פ א ב

New member
אז ככה

לדעתי אם החתן בטוח ילבש חולצה עם צוורון סיני, שתמיר יתרגל לעובדה שיבואו ללחוץ לו ידים. בקיצור, אני לא בעד. מה יש, מתחתנים רק פעם אחתץ (ברוב המקרים), אני בעד לתת את הקדימות לחתן. או בקיצור, לקנות חולצה יפה אחרת. לגביך התמונה גם מאוד ברורה לי. תלבשי מכנסים. תרגישי מיליון דולר אבל שיהיה לך נוח (תחשבי גם לרקוד וגם לרדוף אחרי יהלי שבטח כבר תלך בשלב הזה בשימלה "דודתית" כמו שקראת לה. אני חושבת שזה חכם למדוד שימלה כדי להיות בטוחה שאת כנראה צריכה מכנסיים. אבל!!! את תראי פיגוז, אני בטוחה! ולמה? זה שתלבשי מכנס לא אומר שזה יראה פשוט. אתמול היינו בחתונה שבה מישהי מקורבת בגיזרת גוף דומה לשלך, לבשה מכנס שחור אלגנטי (עם המון בד מתנפנף) ועליה כמו סרי באלכסון. בד בצבע בולט לשחור של החולצה והמכנסיים שהלך באלכסון מכתף אחת למטה. משגע!!! אחותה לבשה כנ"ל אבל בחלק העליון בלבד (דגש על איזור החזה) היה לה ג'קט צמוד קצקצר בצבע בולט (סגול בוהק או בורדו לא זוכרת), עם מחשוף שהחמיא לה בצורה בלתי רגילה. לשתיהן היה סופר נוח והם נראו פשוט נפלא. לשיקולך.
 

GalGula

New member
אני בעד שמלה

ואני מאמינה, ולמעשה יודעת, שתמיד, אבל תמיד, אפשר למצוא שמלה - לכל סוג של גוף - שתחמיא ותעדן ותהיה נשית ונעימה. לעומת זאת בעיני לפחות, מכנסיים מחמיאים קצת יותר קשה למצוא... ואת זה אומרת לך מישהי שעד לפני כשנה בכלל לא היתה לה אפילו שמלה אחת בארון. כי הרגשתי שאני צנומה מדי לשמלה... ודוקא עכשיו, כשאני יותר שמנה מאי-פעם (לא ממש שמנה אבל גם לא צנומה כמו שהייתי, רק קצת מלאה) - אני מרשה לעצמי שמלות.
 
לדעתי, בקשר לשתי השאלות התשובה היא

תלוי. בקשר לבגדי החתן ובגדי הבעל - צריך לראות את הלוק הכללי. כלומר, עצם הצווארון הסיני ואפילו הצבע הדומה לא מחייב ששניהם ייראו אותו דבר, או שבעלך ייראה כמו החתן. את תיראי את חליפת החתן לפני הקנייה? ולגבי הבגדים עבורך - שוב, צריך לצאת למסע, למדוד ולראות. אם את מרגישה לא נח אז אל תיקני, אבל מידת הנוחות (או- מידת הדודתיות) לא תלויה בשאלה מכנסיים או שמלה. אז לדעתי פשוט לחפש (ובכ"ז עם נטייה לשמלה). ולשאלה האחרונה - אחותי התחתנה כשהייתי בת 20 (לא היו אז על הפרק סוגיות משקל) וחיפשתי שמלת ערב. הייתה לי בעיה שכל שמלת ערב שמדדתי ביגרה אותי ב- 5-7 שנים. בסוף מצאתי אצל ירון מינקובסקי בצפון דיזינגוף שמלה מקסימה מתאימה לגילי (ויחס מעולה).
 

dorlim

New member
הכי חשוב שכולם ירגישו נוח ../images/Emo13.gif

לך מציעה ללכת ולמדוד - יש כ"כ הרבה דברים יפים גם במכנס וגם בשמלה/חצאית ויש גם דברים "דודתיים" גם במכנס וגם בשמלה/חצאית. לכן צריך לחפש ולמדוד....יש לי חברה שהיא פחות או יותר כמוך ובחתונה של אחותה (גם כן בספטמבר
) לבשה חצאית צמודה אבל קשיחה מבריקה (בד שמאד הולך לאחרונה, לא יודעת איך קוראים לו ) וחולצה שהדגישה את מה שצריך להדגיש וטשטשה את מה שצריך לטשטש (מחשוף עמוק, קצת מעל הירכיים) והיא נראתה
אם תרצי - אני אשאל אותה איפה היא קנתה את הבגדים
אגב, אני לחתונה של אחי תפרתי שמלה בחנות קטנה דיזינגוף שנקראת מרסלה במחיר של שמלה קנויה במקום אחר (ואולי אפילו פחות...) לתמיר - יש מליון סגנונות של חולצות שאפשר ללבוש בחוץ - עכשיו האופנה היא כזו אפילו ליומיום, כך שרק צריך למצוא את מה שמתאים לו
 

אתי@

New member
את תהיי יפיפיה בשמלה!!!

אני לא מכירה הרבה מכנסיים שנראים wow כמו שמלות!!! לגבי תמיר זאת בעיה - לפני שנה חברים שלנו התחתנו, ו-@ והחתן לבשו בדיוק אותה חולצת צווארון סיני פשתן מגולף ומכנסיים בצבע דומה. ל-@ זאת היתה קצת פאדיחה, למרות שגברים לא עושים מזה סיפור גדול. בכל אופן תמיר יכול ללכת על חולצה בצבע שונה מהחולצה של החתן וזה כבר יסדר את הענינים. אני לא יודעת אם עדיין יש בגולף, אבל בשנים קודמות היו להם את חולצת הפשתן בהמון צבעים שונים ויפים!
 

פ א ב

New member
שמופית

גם אני הלכתי לארכיון והשימלה מחמיאה לך מאוד. למה שלא תעשי שימלה זהה אבל עם פחות נפח בחצאית (טול פחות מאסיבי) או בד יותר נשפך ושרוולים כמו שעשית בשימלת החתונה שלכם רק בצבע אחד?
 

gmgy

New member
שמופית, אחותי לצרה!

גם אני בול בול בול בול בול באותה בעיה. חתונה באוגוסט בחוץ - שמלה או מכנסיים? אם שמלה הנעליים חייבות להתאים ומצד שני מה אם אני אצטרך ללכת על חול? ראיתי חליפת מכנסיים לבנה אבל אני לא רוצה ללבוש לבן... אבל אני מבינה שההחלטה היא שמלה. ואני אלך לבקר בארץ את האדון מינקובסקי. תודה לכולם !
 

שמופית

New member
מכות ../images/Emo88.gif מכות מגיע לך ../images/Emo70.gif

א. כי את בארץ (מינקובסקי ?) ולא מתארגנת אותנו לפגוש אותך
ו-ב. כי את מעיזה להשוות בינך לביני - הרי עליך כל דבר יהיה יפה. לא משנה מה תלבשי... אפילו שקית זבל
 

אמיקה

New member
מצטרפת למכות ../images/Emo6.gif

תתביישי לך שאת פה ולא נותנת לנו הזדמנות לארח אותך על אבטיח
 
למעלה