אפשרות אחרת!

sigalitt

New member
אפשרות אחרת!

אנחנו שתיים - בתי המקסימה בת החצי שנה ואני. כרגע אינני בזוגיות מתוך רצון ובחירה. מעוניינת לחיות בבית, שהוא יותר משפחתי משתיים, בשותפות נעימה. אם את או אתה במצב דומה, תקשרו איתי, סיגלית-תמר [email protected]
 
למעלה