אפרופו חוויות קניה בסופר.

יוכבדת

New member
אפרופו חוויות קניה בסופר.

קיבלתי את זה מחברה . ואגב, גם אני ביקרתי שם (פעמיים - פעם ראשונה ואחרונה......)
 
מצטערת על החוויה שלך

אני קונה שנים ברמי לוי ואני יותר מסתם מרוצה. לא בדיוק הבנתי מה הולך שם בתמונה, אבל לא משנה. שביעות רצון לקוח הוא דבר חשוב, אבל קורה שיש כאלו שמתחברים לרשת אחת ואחרים לרשתות אחרות. לא בדיוק הבנתי את מה שמצולם בצילום המסך. אז בסדר, הגברת כתבה שהיא לא אוהבת לקנות אצלו, אז מה? לא אוהבת, אל תקני. אני כן אוהבת, המחירים שלו הוגנים פלוס-פלוס והיחס נהדר, אז מה, עכשיו אעלה את זה לפייסבוק או לוויטר ואפיץ את זה במיילים ובכל פורמט אחר? לא ממש הבנתי. אלא אם כן מתארגנת קבוצת "לא אוהבי רמי לוי" בפייסבוק, אחרת מה המטרה?
 
למעלה