ב ר ד ק י ס ט י ת
New member
אפרופו זכרונות....
עד שהתחלף הירוק ברמזור....... כבר הרבה זמן אני חושבת על הזמן. איך שהוא זז לכל מיני כיוונים, ולאו דווקא קדימה כמו שמקובל לחשוב. הזמן, כל ילד יודע, הוא בכלל כמו המים בגוף שלנו, לא מבחינת האחוזים, אבל כן מהבחינה הזאת שהוא רק שלנו, והוא זורם לנו בגוף. ולחתולים, שישנים כמעט כל חייהם יש בכלל זמן חתולי,אבל זה לא קשור לעניין, וחבל על כל הזמן שאני מבזבזת. את כל המחשבות האלה חשבתי לי ברמזור אדום ארוך, והיה לי זמן למחשבות כי לא אני נהגתי. כשאני נוהגת, אני פשוט עסוקה בלחשוב איך אני שונאת את כל הנהגים האחרים, ואיך אני אגיע הביתה הכי מהר, ואיך לא אתן לעקוף אותי מימין. בקיצור, באמצע הבהייה, שמתי לב שהנהג במכונית מימיני נועץ בי מבטים. הצצתי עליו, כדי לדעת אם להחניף לעצמי או להיעלב, וראיתי שהבחור המאפיר הזה דומה לבחור הראשון ששכבתי איתו, פעם, לפני הרבה זמן, כשהייתי ממש קטנה וטיפשה אבל חשבתי שאני נורא בוגרת. יא תראי, זה הבחור שאיתו שכבתי פעם ראשונה, אני אומרת לזאת שלידי, ושוכחת לסגור את החלון שדרכו השלמתי פערים של "200" שנה : מה עניינים?, מה איתך? הכול בסדר. יאללה , אור ירוק, בייייי. כמה שנים נכנסות ברמזור אחד?
עד שהתחלף הירוק ברמזור....... כבר הרבה זמן אני חושבת על הזמן. איך שהוא זז לכל מיני כיוונים, ולאו דווקא קדימה כמו שמקובל לחשוב. הזמן, כל ילד יודע, הוא בכלל כמו המים בגוף שלנו, לא מבחינת האחוזים, אבל כן מהבחינה הזאת שהוא רק שלנו, והוא זורם לנו בגוף. ולחתולים, שישנים כמעט כל חייהם יש בכלל זמן חתולי,אבל זה לא קשור לעניין, וחבל על כל הזמן שאני מבזבזת. את כל המחשבות האלה חשבתי לי ברמזור אדום ארוך, והיה לי זמן למחשבות כי לא אני נהגתי. כשאני נוהגת, אני פשוט עסוקה בלחשוב איך אני שונאת את כל הנהגים האחרים, ואיך אני אגיע הביתה הכי מהר, ואיך לא אתן לעקוף אותי מימין. בקיצור, באמצע הבהייה, שמתי לב שהנהג במכונית מימיני נועץ בי מבטים. הצצתי עליו, כדי לדעת אם להחניף לעצמי או להיעלב, וראיתי שהבחור המאפיר הזה דומה לבחור הראשון ששכבתי איתו, פעם, לפני הרבה זמן, כשהייתי ממש קטנה וטיפשה אבל חשבתי שאני נורא בוגרת. יא תראי, זה הבחור שאיתו שכבתי פעם ראשונה, אני אומרת לזאת שלידי, ושוכחת לסגור את החלון שדרכו השלמתי פערים של "200" שנה : מה עניינים?, מה איתך? הכול בסדר. יאללה , אור ירוק, בייייי. כמה שנים נכנסות ברמזור אחד?