רק דבר אחד אני רוצה להגיד.
(סיפור אמיתי..) כשהדלקתי את הטלוויזיה, בדקה ה-2 של המשחק, רציתי לדעת אם שטראובר שוער או לא. עד הדקה ה-15, לא הייתה לי אפשרות לראות, כי פשוט, לא הייתה אפילו חצי התקפה עד אז. דקה אחרי שראיתי אותו בהבזק, הזדמן לי לראות המון קלוז-אפים עליו, אחרי שהציל את הפנדל. שאר הקטעים, אני ארשום בהמשך (אם בכלל)