אפילוג.........

נגה...

New member
אפילוג.........

אותו יום לא היה יום של חדשות גדולות. היא סיימה את ישיבת הבוקר בהודעות שיגרתיות, רשמה לעצמה כמה הערות ביומן לתזכורת ויצאה מהחדר. ברדיו התנגן לו השיר ההוא, לא זכרה את שמו. המבט היה מרוחק, מהורהר.. חשבה על כך, על אותם הרגעים. על חסד הימים הראשונים שהיה שרוי על שניהם, והתפוגג כלא היה. "את קצת שקטה" אמר, "קרה משהו היום?!". "אולי אני סתם שקטה", ענתה, "מה דעתך?" ולגמה מהיין . שתקו... נגה.
 

הצופה.

New member
השקט הזה שווה מליונים

יש שקט שנזכרים ברגעי החסד של הימים הראשונים יש שקט שבו אי אפשר להזכר ואו להתגעגע . רק להתייסר על רגע של חולשה.. בשקט הראשון אתה יודע למה להתגעגע ובשני.. החיים דינאמיים המציאות משתנה במהירות איחור קל ואתה נשאר מאחור ושתנסה להשיג כבר יהיה מאוחר או כמעט בילתי אפשרי המצחיק שכדי לעקוב אחר השינויים אתה לא צריך להיות דרוך אלא רפוי ומודע אם את מסוגלת להיות עם השקט שלך לבד תצפי שמישהו יהיה מסוגל להצטרף אלייך כי יש כאלה שאינם מסוגלים להיות לבד ואפילו לרגע השקט הזה רועש מידי לטעמם והם לא מסוגלים להתמודד איתו אם עברת את השלב הזה את מוכנה....למציאות דינאמית הפלצופה
 
צופצופ בדיוק!!../images/Emo25.gif

אני תמיד אבל תמיד דינאמית אין רגע שקט בחיי רק אולי שאני בוכה או עצובה...אבל ממש על הרצפה כמו שאומרים.. אבל שקט לא זכור לי הרבה רגעי שקט בחיי.
 

טאקילה~*

New member
שוב בשקט ,אבל!!! מתאים-../images/Emo142.gif

בשתיקה כמו רצוצה מול הזריחה לא הוספתי להישען על יופיו של עלה בשתיקה כמו רצוצה מול נהר סוער לא הוספתי להישען על מים זורמים בשתיקה רצוצה חדלתי לדבר לא הוספתי מילה רק קראתי את המילים בשקט החושך ואלוהים אחזו בידי וכשהשמש זרחה בנדר ההרמונייה בשתיקה לקחתי לך מעיגול קסום הושטתי את ידי מעמקי עמקיי אני מניחה את הפרפרים לכוחות שקטים ומחודשים...מושיטה את ליבי לאהבה.
 

קרמבובת

New member
נגה

הצלחת
הזכרת לי את השקט שבין אדם לעצמו שבין שני אנשים.. שאומר יותר מאלף מילים... הזכרת לי שאין לשתוק עם מישהו באינטרנט..גם מאד רוצים..חייבים להשתמש במילים..ועוד לכתוב אותן...אוייי וזה הורס את הכל... בכלל...כל הדברים הראשוניים האלה שאפשר לעשות רק באמת...הולכים לאיבוד על הנט.. ויתורים
קרמבו
 
איפה הפרולוג? הסיפור עצמו?

אולי בכל זאת? נשמע מבטיח... יום נעים לכולם\ן.
 
את יודעת נגה...

אצלי השקט בא בכל מיני צבעים. ולכל שקט יש את המנגינה שלו. אבל אני אספר לך עכשיו על הצבעים. יש את השקט השקט, שגוונו שחור. לא שחור של אימה, אלא שחור של מסתורין. או של תוגה. זה קורה בלילה ללא שינה, כשאני מקשיב לרחוב. או לפנות בוקר, עם הקפה הראשון, לפני שהשחר מפציע. זהו שקט של חשיבה. שקט של חלומות. ויש את השקט המעיק. אצלי הוא לבן. זה שקט של שתיקה. שקט של אין מה להגיד. שקט של ריחוק. ושלא כמו בשקט השקט, הנוח והרוגע; השקט המעיק הוא שקט מזעזע כזה. שקט מחריד. שקט שנראה כמו סערה שעומדת לפרוץ. בעצם... הוא מתחיל לבן, אבל אחר כך נהייה אפור, ומשחיר אט אט לשחור שחור (לא כמו השחור הקודם). אך הוא גם יכול להפוך לצהוב-כתום עם טיפי השקעה ורצון טוב. ועם קצת מזל. אבל לרוב, השקט המעיק הוא בעיקרו שקט כואב. יש את השקט המסעיר. השקט הזה כחול. זהו שקט של ליל קיץ, על חוף הים, כיושבים על החול ואוחזים ידיים. כל כך שקט השקט הזה, וכל כך מסעיר את הנשמה, ששומעים היטב את רחשי הגלים. כל החושים מתעוררים בשקט הזה. יש בשקט המסעיר הזה תשוקה. ציפייה. יש שם עיניים בורקות. שקט נפלא. ויש גם שקט מלטף. ירוק. זהו שקט של גבעה פורחת ביום שמש אביבי. גם השקט הזה נורא שקט. עד כדי כך שקט, ששומעים את הציפורים ואת לחשוש הרוח בעלי העצים ובגבעולי הצמחים. בשקט הזה אפשר להצמיח רעיונות יצירתיים. כן. זה ממש שקט של יצירה. ויש עוד. לכל שקט המנגינה שלו. ולכל אחד המנגינה שלו לשקטים שלו. יש גם שקט של יין, ויש שקט של בירה ויש שקט של קפה. יש שקט של כעס ויש שקט של חמלה. יש שקט שבוכה ויש שקט שצוחק בקולי קולות כמו קבוצת ילדים ביציאה מבית הספר. שעות אני יכול לכתוב על שקט... אבל השקט שלה נגה; השקט הזה שהשתרר כשהיא לגמה מהיין, היה שקט נוגע. עד כאן שמעתי את השקט הזה. סקסופון
 

מו שיקו

New member
יופי סקסו

אתה כרגיל מצייר את הצייורים שלך כל כך יפה ונקי רציתי להוסיף לך עוד שקט אחד, השקט השקוף, נטול הצבע, השקט שבו אתה נלכד במערבולת של הרהורים על הדברים הפחות נעימים שאתה מרגיש,ואין לך חשק להשתחרר מהמערבולת הזו, אתה שוקע בה ונותן לה לקחת אותך למקומות שהכי לא רצית להגיע, מין פאסיביות,כניעה, אתה קיים , עלק מתמודד,אבל אתה לא... הוא כבר לא כואב סקסו,הוא עובר לידך,ואתה כבר לא רואה אותו,הוא שקוף......
 

י פ ע ת

New member
א ה ב ת י סקסו../images/Emo127.gif../images/Emo24.gif

אני הכי אוהבת את השקט הכחול והירוק.....שיא השלווה מבחינתי!
 
סקסו כתבת באמת יפה להפליא../images/Emo127.gif

מה שנכון נכון! לא תמיד נישבת בכתוביך אבל הפעם...
וחייבת לקחת איזה ציטוט קטן מדבריך: "השקט המעיק הוא שקט מזעזע כזה. שקט מחריד. שקט שנראה כמו סערה שעומדת לפרוץ" האמת זה השקט שאני מרגישה איתך כל הזמן..שקט שלך בלתי צפויי
וזה השקט שהכי הכי אהבתי "ירוק. זהו שקט של גבעה פורחת ביום שמש אביבי. גם השקט הזה נורא שקט. עד כדי כך שקט, ששומעים את הציפורים ואת לחשוש הרוח בעלי העצים ובגבעולי הצמחים. בשקט הזה אפשר להצמיח רעיונות יצירתיים. כן. זה ממש שקט של יצירה" שקט מיוחד, בקיצור סקסו תארת להפליא את כל מגווני השקט בצורה קולעת. מאחלת לך רק שקט ירוק תמיד!!ושלעולם לא יצוף ויעלה השקט המעיק
שב"ש
 
למעלה