אפילוג.........
אותו יום לא היה יום של חדשות גדולות. היא סיימה את ישיבת הבוקר בהודעות שיגרתיות, רשמה לעצמה כמה הערות ביומן לתזכורת ויצאה מהחדר. ברדיו התנגן לו השיר ההוא, לא זכרה את שמו. המבט היה מרוחק, מהורהר.. חשבה על כך, על אותם הרגעים. על חסד הימים הראשונים שהיה שרוי על שניהם, והתפוגג כלא היה. "את קצת שקטה" אמר, "קרה משהו היום?!". "אולי אני סתם שקטה", ענתה, "מה דעתך?" ולגמה מהיין . שתקו... נגה.
אותו יום לא היה יום של חדשות גדולות. היא סיימה את ישיבת הבוקר בהודעות שיגרתיות, רשמה לעצמה כמה הערות ביומן לתזכורת ויצאה מהחדר. ברדיו התנגן לו השיר ההוא, לא זכרה את שמו. המבט היה מרוחק, מהורהר.. חשבה על כך, על אותם הרגעים. על חסד הימים הראשונים שהיה שרוי על שניהם, והתפוגג כלא היה. "את קצת שקטה" אמר, "קרה משהו היום?!". "אולי אני סתם שקטה", ענתה, "מה דעתך?" ולגמה מהיין . שתקו... נגה.