אפוטרפסות
שלום רב, הייתי רוצה לדעת מה אומר החוק לגבי אפוטרופסות אנחנו הורים לילד עם רמה מסויימת של פיגור והוא בן 20 ורק עכשיו נודע לנו שיש לנו אפשרות להגיש תביעה לביטוח לאומי ולקבל קיצבה אז ביטוח לאומי דרש שנפתח חשבון על שמו בבנק ביקשו לראות מסמך שאנחנו ההורים אפוטרופוסים שלו אז מה עושים פנינו לעורך דין והוא ביקש 3,000 ש"ח עבור מסמך כזה אז רציתי לדעת מה אומר החוק????
שלום רב, הייתי רוצה לדעת מה אומר החוק לגבי אפוטרופסות אנחנו הורים לילד עם רמה מסויימת של פיגור והוא בן 20 ורק עכשיו נודע לנו שיש לנו אפשרות להגיש תביעה לביטוח לאומי ולקבל קיצבה אז ביטוח לאומי דרש שנפתח חשבון על שמו בבנק ביקשו לראות מסמך שאנחנו ההורים אפוטרופוסים שלו אז מה עושים פנינו לעורך דין והוא ביקש 3,000 ש"ח עבור מסמך כזה אז רציתי לדעת מה אומר החוק????