אישה בהליכים
New member
אפוטרופוסות
אפוטרופוסות
אנחנו בשלב של עריכת הסכם גירושין. האם נהוג שהאם המשמורנית היא האפוטרופוסית היחידה של הילדים או שמא 2 ההורים? מהי בעצם ההשלכה כאשר 2 ההורים הם אפוטרופוסים של הילדים?
אפוטרופוסות
אנחנו בשלב של עריכת הסכם גירושין. האם נהוג שהאם המשמורנית היא האפוטרופוסית היחידה של הילדים או שמא 2 ההורים? מהי בעצם ההשלכה כאשר 2 ההורים הם אפוטרופוסים של הילדים?