אף אחד

B a n j o

New member
אף אחד

לא כותב על הפרק האחרון של ENT שהיה היום???? היה סופסוף פרק טוב ! רק חבל שגם בסידרה הזו כמו בוויאג'ר חוזרים לקלישאה של הזמן... זה כבר מעיק !!! אני בהתלבטות עכשיו אם להתחיל את העונה הבאה כבר עכשיו או לחכות קצת
 

itstzar

New member
האמת שדיברו על הפרק כבר בפעם

הקודמת שהוא שודר, :) ובאמת פרק מעולה, ובתור אחד שכבר ראה את שאר הפרקים של העונה השנייה ששודרו, זה רק הולך ומשתפר אני אישית במקומך הייתי מתחיל לראות את העונה השנייה ולא מחכה
 

B a n j o

New member
אם אתה אומר

אני אעשה VCD מהם (יש למדתי !!!!) אבל איך אני עושה מקבצי AVI? יעזור לי עם אנג'ל...
 

itstzar

New member
מה הבעיה, לא חסרות תוכנות שממירות

מAVI או DIVX לMPEG ומשם הדרך לVCD מאוד קצרה :)
 

android

New member
virtual dub יכולה (או אם יש לך נרו.

אתה יכול להגיד לנרו לצרוב את זה בתור vcd ואז נרו עושה את זה אוטומטית(אבל לוקח לזה המון המון זמן[בערך אותו זמן שיקח לך להפוך את זה ל mpg....) מקווה שעזרתי....
 

B a n j o

New member
כרגע

למדתי להשתמש בנרו (YEEY ME !!
) אבל מה עושה הוירטואל דוב?
 
למעלה