לא כותב על הפרק האחרון של ENT שהיה היום???? היה סופסוף פרק טוב ! רק חבל שגם בסידרה הזו כמו בוויאג'ר חוזרים לקלישאה של הזמן... זה כבר מעיק !!! אני בהתלבטות עכשיו אם להתחיל את העונה הבאה כבר עכשיו או לחכות קצת
הקודמת שהוא שודר, ובאמת פרק מעולה, ובתור אחד שכבר ראה את שאר הפרקים של העונה השנייה ששודרו, זה רק הולך ומשתפר אני אישית במקומך הייתי מתחיל לראות את העונה השנייה ולא מחכה
אתה יכול להגיד לנרו לצרוב את זה בתור vcd ואז נרו עושה את זה אוטומטית(אבל לוקח לזה המון המון זמן[בערך אותו זמן שיקח לך להפוך את זה ל mpg....) מקווה שעזרתי....