אסתר, אני צריכה עצה,

אליגל

New member
אסתר, אני צריכה עצה,

בתי בת כמעט שבעה חודשים, יונקת מלא, שוקלת כ-9 ק"ג (שקל לידה 3.3 ק"ג). עד לא מזמן ינקה כשש-שבע פעמים ביום באופן סדיר ארוחות של כ-200 מ"ל (מבקבוק של חלב שאוב אצל המטפלת). לפני עשרה ימים חלתה ואושפזה בבי"ח למשך ארבעה ימים. בזמן המחלה כמובן לא היתה רעבה מאוד, וינקה ע"פ דרישה, אך לא הרבה. אולם, כעת, כשהבריאה, כמות החלב שלי התדלדלה פלאים - מקום 200 מ"ל, אני בקושי שואבת 100. כמובן שגם הציצי אינו מלא, וכשהיא אוכלת, היא נשארת רעבה, וכל הנסיונות להצמיד אותה לציצי נגמרים בבכי וסרוב מוחלט, בלית ברירה אני נותנת חלב שאוב בבקבוק, ויושבת לשאוב במקום, אך השאיבה לא יעילה כמוה, וקשה לי להדביק את הקצב שלה. מה עושים? איך משפרים את תנובת החלב, או לחילופין, איך גורמים לה "לעבוד" בשביל שהציצי ייצר מספיק חלב?
 
Actually, after babies are sick

they ask to breastfeed constantly, and this increases the milk supply. try switching her from one side to the other when she starts crying. This will increase the milk and she will get more milk each time. Stress from the whole event will also affect your milk supply. Try taking rescue remedy before each feed. I hope you are both recovering.​
 

justmom

New member
תרגום: למעשה, אחרי שתינוקות חולים

הם מבקשים לינוק כל הזמן, מה שמגביר את ייצור החלב. נסי להעביר אותה מצד אחד לשני כשהיא מתחילה לבכות. זה יגיר את החלב ובכל פעם היא תקבל יותר חלב. מתח מהאירוע כולו ישפיע גם הוא על אספקת החלב שלך. נסי לקחת טיפות רסקיו לפני כל הנקה. אני מקווה ששתיכן מתאוששות.
 
למעלה