אספקלריה!

ברכי

New member
אספקלריה!

בס``ד הפסוק ``תחת אשר לא עבדת את השם אלוקיך בשמחה ובטוב לבב מרב כל`` כתוב בדברים כ``ח מ``ז על עצם ההודעה שלך, יש לי הרבה מה להגיב, לצערי אין לי כרגע זמן. את ענקית!!!!!!!!!!!! סירטוק כתב שמחכים לי באוניברסיטה... לך מחכים אצלנו בגאולה בככר השבת... :cool: :cool:
 
למעלה