אספנות זו מחלה

groundskeeper

New member
אספנות זו מחלה

היום קניתי משקפת ומשקפיים במחירים די יקרים,בזבזתי את כל הכסף שלי עליהם.אני חושב שכל אספן צריך להבין שלא כל דבר יפה צריך שהיה שלך (מילותיה של אימי היקרה) עכשיו שעשיתי טעות מפני שאין לי מה לעשות עם משקפי פינץ נז עם מספר שאפילו אי אפשר לראות איתו,ומשקפת גדולה שלא תשמש אף אחד.
 
דובוש תודה, האוטובוס הגיע../images/Emo6.gif

קיבלתי היום את הליילנד הרומני, הוא כבר באלבום, תודה רבה
 

broadaxe

New member
תמונות ל- groundskeeper

תמונה ראשונה, כללית, שני המקלות: העליון הוא ישן, ידית מקרן, המוט מעץ טרופי קשה בגוונים יפים מאד בחתך אובאלי שטוח הולך וצר לכיוון מטה (נעשה ביד ולא במכונה). הרגלית חרוטה מפליז מלא. המקל עבר ניקוי כללי ושימון העץ שאינו צבוע. התחתון הוא מקל בהזמנה מיוחדת, המוט מעץ פשוט וצבוע שחור, הידית בצורת דרקון שזנבו מתפתל סביב המוט עשוייה מברזל בעבודת נפחות ידנית. בקצה התחתון תוספת משקל מפליז לאיזון ורגלית גומי. אם תרצה פרטים נוספים פנה אלי בפרטי.
 

broadaxe

New member
ותמונת תקריב של הידיות

לידית הקרן יש פטינה מבריקה של יושן ושימוש, ללא פגיעות. לדרקון יש "הבעת פנים" וחבל שאי אפשר להראות את זה בתמונה...
 
דובוש -

האם העובדה שהיית כאן כדי לענות, מלמדת שאתה מלווה אותנו בשקט כל הזמן, או יד המקרה? ספר קצת על האוסף שלך, קצת תמונות - יש לנו ממה ללמוד.
 

דובושכ

New member
לווי שקט (בינתיים)

שבוע טוב. אני מאוד נהנה מקהילת "אוספים ואספנות". אני אוסף בולים ב-40 השנים האחרונות. בעיקר ילדים על בולים. דגש מיוחד למשחקי וצעצועי ילדים. אוסף נחמד שלי, הם דובים על בולים, שהתחיל מבולי בובות דובים (Tedy bears) והתרחב לכל סוגי הדובים- אמיתיים ומצוירים- על בולים. כמובן שמדובר גם במעטפות, חותמות ואפילו" סינדרלות" של בולי דובים. באוסף זה יש לי מעל 1000 פריטים וחסרים לפחות כמספר הזה כדי להתקרב לשלמות. עוד אוספי ילדים:בולי צופים, UNICEF- ארגון האו"ם למען רווחת ילדים", ספורי ילדים, בולים שצוירו ע"י ילדים, זהירות בדרכים לילדים. ילדים לומדים, עובדים, עם הוריהם. ילדים מפורסמים, פיונירים ותנועות נוער,ילדים ביצירות אומנות כולל בולי "חג המולד" ואפילו אוסף גדול שנקרא :"איפה הילד" בולים שבהם הילד(ים) הוא כל כך קטן שצריכים לחפש עם זכוכית מגדלת כדי לזהות אותו. אוסף נוסף שלי הוא "המצאת הדפוס והתפתחותו וגוטנברג על בולים, על כך בפעם הבאה. אני מדריך "איסוף בולים" בחוגי ילדים וגם כותב ומפרסם סיפורים (מאמרים קצרים)על מה שרואים בבולים, בעלון המקומי של הישוב בו אני גר.
 

groundskeeper

New member
מקשר למקלות שהראת

זה עם הידית קרן,מהיכן הוא? תמיד רציתי כזה מקל.בן כמה המקל הזה?
 

broadaxe

New member
מקל עם ידית הקרן

המקל הוא מאיזור מרכז אירופה במקור, אבל נמצא בארץ כבר הרבה שנים. מכיוון שהיה עטוף בטינופת שמנונית מגעילה קרצפתי אותו והוא נראה פחות זקן ממה שהוא באמת. אני מעריך שהוא בערך בן 70-60.
 
למעלה