אספן מתחיל

yanivamit

New member
אספן מתחיל

חברי הפורום שלום, שמי עמית ואני אספן מתחיל של כלי נשק. כל מי שמעוניין למכור דברים,להחליף, או סתם לתת עצות למתחיל שיפנה אליי. תודה עמית
 

dan the man

New member
ברוך הבא!!!

קודם כל אני ברוך הבא ! ואני רוצה להגיד לך שהגעת למקום הנכון!!! אני דן ואני בן 13 עוד מעט ואני אספן מטבעות ושטרות ואני מאשדוד אני בטוח שנרצה לשמוע עוד על האוסף שלך ואיך התחלת לאסוף ונשמח לעזור לך בהרבה דברים אפילו בתור התחלה ותנסה לספר לך יותר על עצמך
 

dan the man

New member
מצטער על כל המילים הלא מובנות....

כתבתי הרבה מילים מיותרות ולא מובנות שלא התככונתי לכתוב...
 

yanivamit

New member
לדן-מעט על עצמי

דן, אז ככה אני בן 16 מאז שאני זוכר את עצמי התעניינתי בכלי נשק בגיל 13 לפי דעתי התחלתי לאסוף, בהתחלה קניתי כמה כלי נשק חדשים מחנויות :רובים אקדחים וסכינים. בשנה האחרונה פגשתי אספן ותיק שהחליט לעזור לי ולתת לי מעט הדרכה הוא חבר באגודה לאפסני כלי נשק עתיקים שנקראת "אנק"ה" הוא הזמין אותי למפגש שלהם כאורח והיה מדהים כל כך הרבה אספנים ואוספים... למעשהשלשום הייתי במפגש נוסף של האגודה והיה מעניין ביותר.. גם כן רכתי עוד פריט לאוסף שלי, סכין "קוקרי"... זהו בערך..ספר על עצמך מתי התחלת לאסוף?? ולמה מטבעות?? עמית
 

11moti

New member
כלי נשק קרים

אשמח להחליף איתך פרטים אם יש לך(או אם תרצה לקנות זו גם אפשרות) ולהזמין אותך לביקור אצלי בלי קשר להחלפות/קניות.תמונות של פרטים מהאוסף שלי יש בגלריה. אז אם אתה מעוניין צור קשר או השאר הודעה.
 

dan the man

New member
אז ככה...

רוב המשתתפים בפורום כבר י8דעים הכל אבל בשבילך... אני אוסף מטבעות כבר 2.5 -3 שנים והאוסף שלךי עכשיו כולל 300+ מטבעות ו90+ שטרות התחלתי לאסוף כך מטבעות ע"י זה שפתאום נייהו ברשותי הרבה מטבעות חלקם מדוד שלי שהיה אספן ולא רוצה לאסוף ונתן לי כמעט כל מה שיש לי ואת כל מה ששווה הרבה השאיר לעצמו... וגם בגלל סתם מטבעות שמצאתי וקניתי אלבום ודפים מיוחדים והתחלתי לאסוף ולעסוק ברצינות מטבעות ושטרות... ואני יכול להגיד לך שהשאלה: " למה דווקא מטבעות?" היא מאוד שטוטית כי לדעתי מטבעות זה כמו כל אוסף אחר כמובן שכל אוסף מיוחד במינו אבל מטבעות זה מושך אותי יותר מכל אוסף
 

yanivamit

New member
דן

דן, הכוונה בשאלה "למה דווקא מטבעות?" הייתה לכוונה כמו שסיפרת למה התחלת לאסוף מטבעות
 

yanivamit

New member
לדן

איזה מטבעות אתה אוסף בדיוק?? מישראל?, ממדינה מסויימת אחרת??, או מכל מיני מקומות?? ברשותי נמצא גם כן אוסף של מטבעות בעיקר מטבעות ישנים מישראל. עמית
 

dan the man

New member
אני אוסף מכל העולם..

כי ברגע שאני רוצה לצמצם את האוסף אני לא יכול שלא לחשוב על המטבעות היפים והמיוחדים שאני לא אוסף אולי נחליף איזה מטבעות יש לך?
 

תמיר1991

New member
שלום עמית,

ברוך הבא. שמי תמיר ואני אספן בולי ישראל וחלל, בר-מצווה בעוד חודש, מת"א. אשמח מאוד אם תתערה בפורום. בינתיים אין לי מה לתת לך, אבל עם יש לך בולי חלל בשבילי (בישראל אנל'א בטוח שתוכל לעזור) אשמח לקבל. תמיר.
 

yanivamit

New member
לתמיר

היי תמיר, לגבי בולים הקשורים לנאס"א אני לא ממש יכול לעזור לך. אבל בהחלט אשמח לאסוף בשבילך בולים ישראלים. עמית נ.ב- מזל טוב לעוד חודש...
 

תמיר1991

New member
קודם כל תודה,

ובישראל- אל תטרח בכלל לאסוף בולים מאחרי 82'. מתקופה זאת יש לי הכל קומפלט + גליוניות + מעטפות + גליונות חריגים + דפי מזכרת וגלויות מירב , של השירות הבולאי כמובן. כמובן שיש לי גם כ- 80% מהבולים מ- 48' עד 82', אבל בזה אולי תוכל לעזור. כתוב לי פשוט מה יש לך ונראה. ואגב- לא כל בול חלל קשור לנאס"א... תודה רבה על ההתעניינות והנכונות לעזור! תמיר.
 
למעלה