אסי!

greeneye

New member
אסי!

מתי מגישים את הקטע? *בפעם המליון ששאלתי אותך* (שיטטט הקטע כ"כ לא מאורגן. יש לי כל מיני משפטים לא קשוריםםם
 

אוש7יתי

New member
בסוף אין את עלילות הלופט?

שאמרתם שתמציאו דברים ש"קרו" בלופט... זה בוטל
כי זה יכול ליהיות ממש אבל ממש מצחיק
 

NimaZ

New member
לפי דעתי צריך את המתמודדים גם בשביל

העלילות בלופט.... וזה קצת מסובך...
 

NimaZ

New member
וואי...

זה כבר מחר???? אמא... אבל אני רוצה לראות מה דעתכם על הסצינת פרידה שלי אפאחד לא ראה אותה!!!
D-:
 

NimaZ

New member
אוףףףף...

אני רגילה מהמסנג'ר לעשות את הסמיילי הזה הפוך!
= D-: = אררררררררררררג!!! פשוט לא יכולתי לשתמש בקוד הנכון כי זה תפוס מהסמיילי של המסנג'ר
 
למעלה