אסי יש לי שאלה

XplowBoy

New member
אסי יש לי שאלה

אמרת שתפוז לא מרשים לשדר את הפרקים של מ.ק. 22 בבלוג טי וי, מה עם הצ'אט טי וי של הפורום? החלון שלו קצת יותר קטן אבל לא ראיתי בשום מקום שיש חוקים בצ'אט טי וי, אולי שמה אפשר לשדר אותם?
 

sisty

New member
זה למעשה התחכמות..../images/Emo4.gif וגם,

כל מי שב-yes רואה את ערוץ ביפ, וזה אמור להיות רק ל"hot".....
 
אלה שמחוברים לYES רואים את ערוץ ביפ

??? זה חדש לי!!! אבל זה לא פייר! הערוץ שגורם לאנשים להתחבר לHOT זה ביפ לרוב (לי לפחות) ועכשיו לכולם יש אותו?!?!
 

gilmorefreak

New member
לא..אממ...היא ניסתה להסביר..

שאם זה מה שיקרה אז צופי יס יוכלו לראות ביפ..וזה לא טוב...
 

אסִי

New member
>>>>

בשום פניםן ואפן אסור באתר תפוז אנשים לשדר את פרקי תוכנית / סדרה ששודרו / משודרים בטלוויזיה, ללא אישור מהנהלת הערוץ. כל שידור כזה שיפתח הפוליס של הבלוג TV תסגור את השידור ואף תרחיק את המשתמש. בנוגע לצ'אט TV בצ'אט TV של הפורום, גם על זה חל איסור מוחלט. תודה והמשך גלישה מהנה.
 
למעלה