אמרת שתפוז לא מרשים לשדר את הפרקים של מ.ק. 22 בבלוג טי וי, מה עם הצ'אט טי וי של הפורום? החלון שלו קצת יותר קטן אבל לא ראיתי בשום מקום שיש חוקים בצ'אט טי וי, אולי שמה אפשר לשדר אותם?
בשום פניםן ואפן אסור באתר תפוז אנשים לשדר את פרקי תוכנית / סדרה ששודרו / משודרים בטלוויזיה, ללא אישור מהנהלת הערוץ. כל שידור כזה שיפתח הפוליס של הבלוג TV תסגור את השידור ואף תרחיק את המשתמש. בנוגע לצ'אט TV בצ'אט TV של הפורום, גם על זה חל איסור מוחלט. תודה והמשך גלישה מהנה.