אסותא PGD

31251

New member
אסותא PGD

הי משהי כאן מכירה בבית החולים באסותא את המחלקה לPGD+IVF .
1.אשמח לשמוע המלצות על הצוות ועל המעבדה הגנטית תודה רבה .
2.וכמה זמן לקח להמתין להפגישה הראשונה ותוך כמה זמן נקבע תור לPGD באופן פרטי הוא ציבורי ?
3. והאם יש הבדל בן ראשון לציון לרמת החייל באיכות של הבדיקה ובזמן ההמתנה ?
4 . אני חושבת על לעבור בית חולים האם אני יהיה צריכה לחדש בדיקות הוא
מספיק רק להביא את התיק הרפואי שלי ?
תודה לעונות
 

שי לי 555

New member
PGD

היי,
לא טופלתי באסותא אבל אני חברה בקבוצת וואטסאפ של בנות שעוברות תהליך של PGD. הרבה מהבנות נמתאות בתהליך מעבר לאסותא או כבר במהלך טיפולים שם. אם רלוונטי לך שלחי לי הודעה עם שם ומספר הטלפון ואשמח לצרף אותך.
 
למעלה