אסון!!!!

Iris G

New member
אסון!!!!

העוגה ליום העצמאות הייתה מוכנה. מקושטת ויפה, רק חיכיתי שיתייבשו כמה דברים ושהבטריה במצלמה תתמלאה. היום בבוקר זרקתי את הילדה בבית-ספר, הלכתי לסידורים וחזרתי הבייתה. העוגה נעלמה!!! בטלפון בהול לבעל התברר שהעוגה נלקחה יחד עם הבן לגן. (איך עשו לי את זה? איך) עוד טלפון בהול לגן, ונאמר לי שכמובן שאפשר לבוא לצלם את העוגה, אבל הדגלים כבר אינם, נתרמו לכיתת גן אחרת. אז לא תהיה לי עוגה לתערוכה של הפעם הזאת, אבל הרעיון היה מדליק ומקורי (טוב זה מה שאני חושבת...) אז אם זה לא מפריע לאף אחד הייתי רוצה לספר על העוגה ועל הקישוט. טוב??
 

דבורה3

New member
תשמעי, ממש הבהלת אותי....

וכמו שאומרים: כפרה.... העיקר מישהו נהנה ממנה - לא? זה הזכיר לי את "מי גנב את המילקי"... חג שמח
 

Nיכל

New member
הגברים האלו, עד שהם סוף סוף

מגדילים ראש, זה לא בכיוון הנכון...
 

Iris G

New member
שם העוגה היה כול הארץ דגלים דגלים

עוגה מלבנית נחתכה בצורת מדינת ישראל (לא כמו הפוסטר המדהים, חיתוך די פשוט, הדבר הנפלא היחיד הוא שמתחת לבצק סוכר הכנתי גבעות ועמקים מקרם והמדינה נראתה ב 3D ), וכוסתה ממטולה עד אילת בדגלים-דגלים (עשיתי את הדגלים מרויאל אייסנג שיובש כמה ימים) . מסביב עמדו ילדים מחזיקי ידיים שרקדו הורה (רגל אחת מונפת באויר וידיים מוחזקות, מזל שנשענו על העוגה)
 
למעלה