אסון!!!!
העוגה ליום העצמאות הייתה מוכנה. מקושטת ויפה, רק חיכיתי שיתייבשו כמה דברים ושהבטריה במצלמה תתמלאה. היום בבוקר זרקתי את הילדה בבית-ספר, הלכתי לסידורים וחזרתי הבייתה. העוגה נעלמה!!! בטלפון בהול לבעל התברר שהעוגה נלקחה יחד עם הבן לגן. (איך עשו לי את זה? איך) עוד טלפון בהול לגן, ונאמר לי שכמובן שאפשר לבוא לצלם את העוגה, אבל הדגלים כבר אינם, נתרמו לכיתת גן אחרת. אז לא תהיה לי עוגה לתערוכה של הפעם הזאת, אבל הרעיון היה מדליק ומקורי (טוב זה מה שאני חושבת...) אז אם זה לא מפריע לאף אחד הייתי רוצה לספר על העוגה ועל הקישוט. טוב??
העוגה ליום העצמאות הייתה מוכנה. מקושטת ויפה, רק חיכיתי שיתייבשו כמה דברים ושהבטריה במצלמה תתמלאה. היום בבוקר זרקתי את הילדה בבית-ספר, הלכתי לסידורים וחזרתי הבייתה. העוגה נעלמה!!! בטלפון בהול לבעל התברר שהעוגה נלקחה יחד עם הבן לגן. (איך עשו לי את זה? איך) עוד טלפון בהול לגן, ונאמר לי שכמובן שאפשר לבוא לצלם את העוגה, אבל הדגלים כבר אינם, נתרמו לכיתת גן אחרת. אז לא תהיה לי עוגה לתערוכה של הפעם הזאת, אבל הרעיון היה מדליק ומקורי (טוב זה מה שאני חושבת...) אז אם זה לא מפריע לאף אחד הייתי רוצה לספר על העוגה ועל הקישוט. טוב??