אסון ורסאי - פרץ רגשות...
שלום אנשים! אסון ורסאי גרם לי לזעזוע נוראי שבאמת גרם לי אחרי זמן רב שלא ציירתי רגשות, להביע את ריגשותי באמצעות הבד והצבע. המוזר הוא שאותו ציור שהיה אצלי בתיכנון שבוע לפני האסון בתור ציור סוריאליסטי לכל דבר, קיבל פרספקטיבה אחרת לגמרי שבהחלט זיעזעה אותי לאחר שזיהיתי אותה... אומנם הציור עדיין לא גמור אבל רישומו על הבד קשה לי גם ככה. איני יודעת אם אסיים אותו או אשאיר אותו ערום מצבע, אבל מה שבטוח הוא שאני את רישומי הראשוני מהאסון חוויתי ואת תמונות הריצפה שפותחת את פיה ובולעת אנשים חיים לא אשכח עוד זמן רב...
שלום אנשים! אסון ורסאי גרם לי לזעזוע נוראי שבאמת גרם לי אחרי זמן רב שלא ציירתי רגשות, להביע את ריגשותי באמצעות הבד והצבע. המוזר הוא שאותו ציור שהיה אצלי בתיכנון שבוע לפני האסון בתור ציור סוריאליסטי לכל דבר, קיבל פרספקטיבה אחרת לגמרי שבהחלט זיעזעה אותי לאחר שזיהיתי אותה... אומנם הציור עדיין לא גמור אבל רישומו על הבד קשה לי גם ככה. איני יודעת אם אסיים אותו או אשאיר אותו ערום מצבע, אבל מה שבטוח הוא שאני את רישומי הראשוני מהאסון חוויתי ואת תמונות הריצפה שפותחת את פיה ובולעת אנשים חיים לא אשכח עוד זמן רב...