טומי בן ארי
New member
"אסדו תימן"
בשמחה רבה הריני להודיעכם כי המזנון בתימן מופעל החל מהשבוע ע"י חבורת ארגנטינרוס ושמו בישראל "אסדו תימן". חובת ההוכחה - כעת - עליהם. אני אהיה שם כאיש QC. בשמחות.
בשמחה רבה הריני להודיעכם כי המזנון בתימן מופעל החל מהשבוע ע"י חבורת ארגנטינרוס ושמו בישראל "אסדו תימן". חובת ההוכחה - כעת - עליהם. אני אהיה שם כאיש QC. בשמחות.