"אסדו תימן"

"אסדו תימן"

בשמחה רבה הריני להודיעכם כי המזנון בתימן מופעל החל מהשבוע ע"י חבורת ארגנטינרוס ושמו בישראל "אסדו תימן". חובת ההוכחה - כעת - עליהם. אני אהיה שם כאיש QC. בשמחות.
 

אמיר72

New member
אני שולח את הנציג שלי לבדוק

טומי, אתה מכיר אותו ... אם הוא יגיד ששווה לבוא עד שם, יש סיבה טובה
 
לדברי המקורות

האסדו יהיה פתוח מיום ה' עד מוצ"ש. ה': 14:00 עד הלילה (כולל טיסות לילה כמובן), שישי מהבוקר עד הלילה, שבת כנ"ל. בשלב ראשון לא הייתי סומך על הלו"ז יותר מדי והייתי מברר קודם. החברים בשלבי התארגנות אבל בתכנית בשר עם הרבה בשר... נטל ההוכחה עליהם. אנחנו מוכנים עם קיבותינו.
 
למעלה