Lord_of_Code
New member
אנשי תפוז...
לשימת לבכם, ביומים האחרונים, הגלישה והכתיבה בפורום הפכו לבילתי אפשריות, מתקבלות המון הודעות שגיאה הן מקבתי ה ASP והן מהשרת (וזה עוד במקרה הטוב). אם אתם נמצאים בתהליך של הטמעה או שדרוג של המערכת, אנא הודיעו לנו ונתחבר לאחר שתסיימו.
לשימת לבכם, ביומים האחרונים, הגלישה והכתיבה בפורום הפכו לבילתי אפשריות, מתקבלות המון הודעות שגיאה הן מקבתי ה ASP והן מהשרת (וזה עוד במקרה הטוב). אם אתם נמצאים בתהליך של הטמעה או שדרוג של המערכת, אנא הודיעו לנו ונתחבר לאחר שתסיימו.