אנשי תפוז...

Lord_of_Code

New member
אנשי תפוז...

לשימת לבכם, ביומים האחרונים, הגלישה והכתיבה בפורום הפכו לבילתי אפשריות, מתקבלות המון הודעות שגיאה הן מקבתי ה ASP והן מהשרת (וזה עוד במקרה הטוב). אם אתם נמצאים בתהליך של הטמעה או שדרוג של המערכת, אנא הודיעו לנו ונתחבר לאחר שתסיימו.
 
למעלה