אנשי הבידור הכי סקסיים

F I G H T E R

New member
אנשי הבידור הכי סקסיים

לפי העיתון האמריקאי TEEN PEOPLE ישנם את רשימת ה-10 נשות הבידור הכי סקסיות שנבחרו ו-10 הגברים הכי סקסיים שנבחרו ע"י הקהל והם: הבנות הסקסיות: 1)BRITNEY SPEARS-16.6% 2)REESE WITHERSPOON-15.8% 3)ASHANTI-13.9% 4)JENNIFER ANISTON-13.0% 5)CHRISTINA AGUILERA-11.3% 6)GWEN STEFANI-8.6% 7)AVRIL LAVIGNE-6.7% 8)JENNIFER GARNER-3.8% 9)BRITTANY MURPHY-3.8% 10)KRISTIN DUNST-3.7% הבנים הכי סקסיים: 1)EMINEM-19.3% 2)SHANE WEST-17.4% 3)BRAD PITT-14.6% 4)HEATH LEDGER-10.6% 5)USHER-9.4% 6)NELLY-8.9% 7)CAM´RON-8.0% 8)JOHNNY KNOXVILLE-3.4% 9)ASHTON KUTCHER-3.3% 10)JIMMY FALLON-3.1%
 
../images/Emo35.gif

איפה ג´יי לו? מי אלה בריטני מרפי וג´ניפר גרנר? למה בריטני ספירס מקום ראשון? למה אמינם מקום ראשון? (למרות שזה עוד יותר מובן מבריטני) למה הית´ לאדג´ר (
) רק מקום רביעי??? והכי חשוב, מה הקשר לפורום?!
 
כתבתי את זה כבר במקום אחר

זה היה(כנראה) מתוך רשימה מוגבלת(טין פיפול עושה סקרים כאלה באתר שלו) ומין הסתם ג'יי לו לא הייתה מועמדת.מה עוד שלא מדובר במשהו מדגמי(מספיק שיתנו לינק באתר של מישהו כדי שהוא ינצח).אמינם?בלי להימשך לגברים אני יכול להגיד שבסקר "אמיתי" אין לו סיכוי מול בראד פיט. בריטני מרפי היא השחקנית שמשחקת לצד אמינם ב8 מייל וג'ניפר גארנר היא אחת הכוחות העולים בהוליווד(שכחתי באיזה סרט היא שיחקה).
 
בכל הכנות

האישה הכי סקסית בעולם הבידור היא אנג'לינה ג'ולי. הסיבה היחידה שבריטני או ג'יי לו "ינצחו" אותה במשאלים(גם יותר פתוחים ופחות מדגמיים מזה) שהן יותר מפורסמות. בריטני היא לא מכוערת אבל אין בה שום דבר מיוחד.אם היינו רואים אותה בלי לדעתי מי היא(יענו מחוץ להקשר של "הבחורה הכי מפורסמת בעולם") אף אחד לא היה מתרשם.שנים של שטיפת מוח של MTV הפכו את הבחורה די ממוצעת המראה הזו לכוסית עולמית.וזה נכון עוד יותר לגבי אבריל לוין,כריסטינה אגילרה ובוודאי פינק. וכן אני יודע שזה לא קשור לפורום אבל נחמד לדבר על זה..
 

F I G H T E R

New member
צודק 100%

באמת בריטני היא חמודה מאוד ויש לה את הגוף הכי יפה מכל הזמרות אבל הפנים שלה ממש לא הכי יפות מכולם לדעתי הפנים של כריסטינה אגילרה, ג'ניפר לופז,אנג'לינה גולי (כמו שאמרתה) בהרבה יותר יפות ממנה אבל בעיתון התכוונו לסקסי ובטח התכוונו לגוף.
 

Azar Azar

New member
הפנים של כריסטינה לא יפות

של ג'ניפר כן ואנג'לינה ג'ולי גם יפות מאוד לכריסטינה יש משהו אחד קול יפה והיא מתפשטת אז זה גם נותן לה יתרון
 
גוף זה ענין של טעם

לי הגוף של בריטני לא עושה כלום.כריסטנה אגילרה לא יפה נקודה.אין לה לא גוף ולא פרצוף.מה יש לה?קול אדיר. הדרוג הספציפי הזה חסר משמעות כי הוא הורכב מרשימה סגורה ובאופן לא מדגמי.
 

השורד

New member
../images/Emo45.gif

מסכים לגבי אנג'לינה המדהימה
בריטני נראית מעל הממוצע, אבל גם אני לא חושב שהיא עד כדי כך כוסית. כריסטינה מגעילרה נראית מתחת לממוצע.
 
למעלה