אנשים

anigo montoyaאתה זה ששלחת לי מסר?

הכינויי מוכר לי. אתה זה שביקשת ממני מספר איסיקיו? אם זה אתה אז אני לא משתמשת באיסיקיו .. גם ככה אני בקושי במחשב
 
למעלה