ראיתי את הסרט פוקימון 3 ומזה אהבתי!!!!!!!! צוות רוקט היו כאלה חמודים! איך שהם ניסו לעזור כל הזמן. הלכתי עם ידיד שלי והאולם היה מלא בילדים קטנים, וכל בדיחה הכי קטנה צחקנו בהגזמה כדי להפריע להם, אבל מזה אהבנו!
אני הלכתי ביום ראשון אבל מה זה חשוב? טוב בכל מקרה בחירה רעה לקול של אנון שהיה לו קול של דיטו וג`יגליפאף הוא אמור להיות מפחיד ומסתורי! בכל מקרה היו מלא ילדים פצפונים עם הורים מסכנים ושמחתי לגביי משהו! לא היו מניאקים שמספרים לחברים שלהם את הסוף של הסרט בגלל שזו הפעם החמישית שהם הולכים לסרט........... ובסוף במסדרון שמוביל חזרה לקניון הילדים צרחו ועשו לי כאב ראש........ חחחחחחחח עבדו על ילדים שם...........עם הפוסטר של השניצלים ילדים באו עם הכרטיסים לכל העובדים של הקולנוע ואף אחד לא הבין על מה הם מדברים................. חוץ מזה שכל הזמן ילדים נכנסו ויצאו מאולם בכל מקרה שמחתי שהקול הישן של מיאו ושל ברוק חזרו היתה עריכה קולית מגזמת באיכותה הגרועה כמו שהיה כל סרט שמעו את הקולות רק מהרמקולים הקדמיים בגלל נלס ה``איכותיים``
אתה אמור לשמוע אותם רק מהקולות הקדמיים. המטרה פה זה לשמוע אותם מאיפה שהם ``נמצאים``. בדרך כלל מי שמדבר הוא במרכז המסך, זאת אומרת מקדימה זה למה אתה שומע אותם רק מקדימה. זה אמור להיות ככה...
אני רואה הרבה סרטים ויש משהו בסרטי קולנוע שנראה לי שנלס לא שמעו עליו........ סראונד!!!!!!!! כל עוד בעבודות של נלס התוצאה הינה סטריאו!!!!! משמע רק שמיעה מרמקולים קדמיים ולא נכון זה לא אמור להשמע רק מהרמקולים הקדמיים שהם שניים זה אמור להשמע משלוש רמקולים מימין שלוש משמאל ושלוש מאחורה!!!!!