אנשים--

אוגרת

New member
אנשים--



אוקיי אז הסיפור שלי אמנם זכה בהודעת היום אבל הוא פרי דמיוני תודה לכולם על התגובות. אגב.. מאוד נחמד לראות את תגובותיכם איך כל אחד מגיב.. משתנק או מגחך צוחק או בוכה בכל אופן נהניתי מכם
 

מורני !

New member
אוגרת



כאן זה פורום רציני.... אנשים מנסים לעזור כאן ברצינות לאחרים. אם היית כותבת מלכתחילה שזה בדיוני היינו מגיבים בהתאם. כאן כל הודעה נכנסת ללב של האנשים והאנשים באמת משתדלים לעזור.. מה שאת עשית זה לגרום לי לחשוב פעמים לפני שאני מגיבה ברצינות על הודעה כי אולי בעצם אותו אדם בוחן אותי? בוחן את תגובתי? את נהנית מיזה שאנשים מגיבים בצער, מזדהים עם הכאב (לכאורה, בדיעבד) שלך? ישבת בבית וצחקת כשקראת את מה שאנשים כתבו??? מה אני אגיד לך? בעניי זה מגעיל. מורן.
 

אוגרת

New member
מורן..



מה זה פורום רציני?? חחחחחחחחחחחחח יאאא אז למה טאירון מספר דברים מצחיקים?? פויה עליו בחיי לא יפה ומי אמר לך שכל מה שנכתב פה אמת לאמיתה?? כל אחד בחייך יבחון אותך באיזושהיא צורה היכוני לחיות!!
 

PoshKale

New member
ובכן, זה פורום לא רציני...אבל רוב האנשים שכתבו הודעות פה רציניים...



 

PoshKale

New member
אממ...וזה מה שהופך את הפורום לרציני...הבנתם ? כי אני לא הבנתי כלום :)



 

מורני !

New member
אוגרת



הדברים שנכתבים כאן נכתבים כרציניים וגם שטאי רושם דברים מצחיקים הוא לפחות מסווג אותם לפני כן כאמת או לא אמת.. וההתגובות שהוא מקבל הם בהתאם. ובלי קשר לטאי.. יש כאן הרבה הרבה אנשים - ואל כולם מתייחסים בהתאם לדברייהם. יש לך בעיה שאת חושבת שאפשר לשחק באנשים... אולי מה שרשמת הוא נכון אבל אז מהתגובות החריפות שקיבלת החלטת להציג את זה אחרת? ובקשר ללבחון או לא לבחון - כל עוד את יודעת שאת נבחנת... וכל עוד את מוכנה לכך.. אין בכך דבר רע. ואני חיה. מאוד. מה איתך?
 

PoshKale

New member
היתה לי הרגשה שמשהו מסריח פה :)..ולשם שינוי זה לא היה אני :]



 
למעלה