אנשים...

מאוהבת16

New member
אנשים... ../images/Emo53.gif

איך קוראים לשיר הזה?? אני לא זוכרת עוד מילים!! "שחררי קצת את הרסן שלא ירגיש שהוא מתוח.... בתוך, מתוך, לתוך ..." תודה מראש...
 
למעלה