אנשים

a b u y a

New member
אנשים../images/Emo24.gif

בהצלחה לכולנו בשנת הלימודים החדשה... רציתי לאחל לכולכם שנה של עשייה...שנה חדשה ומרעננת...שנה פורייה...שנה של התחדשות והתחלה טובה... בקיצור
באסה לחזור ללימודים
וכנראה אני לא אוכל לראות אמ"ל מעכשיו כי אני מסיים לפעמים ב-6 ועד שאני אגיע הביתה אני אפספס קצת...ומחר אנחנו לומדים עד 6(יום ראשון...מטורפים
) טוב...שרשרו לפה ברכות לשנה החדשה...
 
שנהה חדשהה מוצלחתת לכולםם../images/Emo70.gif../images/Emo110.gif

שתהיה לכםם תשנה הכי הכי הכי הכי מדהימהההההההה
בהצלחההה בכלל מה שתעששווו
תשגעו תמורייםםםם
ותשמרווו על עצמככםםם
אוהבתתכםםםםםםםם
 

אביה1992

New member
בהצלחה לכולם...

שיהיה לכולם שנה מזה טובה ומצלחת ושאם קצת מפשלים בשעורי בית שהמורות לא יענישו (האמת שגם אני לפעמים מפשלת בשעורי בית רק שאני יודעת להתחמק מהמורות לפעמים) בקיצר שנה טובה פוריה ובהצלחה...
 
מטופליםםםםם שלעייייייייי

אז ככה קודם כל שתיהיה לכם שנה פשוט ניפלאההההההה וכמחו שאתם יודעים אני הולכת לעשות קורסים של טיפולים כן כן גמני לומדת.. וזה עולה לי מלא כסף אבל לע נורא.. חחחחחחחחח סתם סתם תירגעו שששששש זהו צריך לחזור לשיגרה. אז בקיצוררר שיהיה לכם שנה ניפלאה(מיכל תימסרי ד"ש חם למורה העקומה זאתי עם האוטובוס.. ינשאאלה) ו....... באמת תנצלו את זה כי הזמן טס כמו שאתם רואים.. ולמי שיש בגוריות אז המוןןןןןןן הצלחה כולל אלה שיש להם מיבחנים (חחח..) וזהווו מושלמים שלעייי חולה עלייכםםם הודי
 
אין לך מושג כמה אני מודה לך

שסיפרת לי את הסיפור לע האמנתי כאילו ממש היתרגתי ובתוך לבי צעקתי פשוט :"הלוואי וזה ייהיה לכל המורות" כולי דימעה ברגע זה סתם סתם דייי זהו ששש חלס 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 והודיה מפסיקה להיתחרפןןןן בשעה טובה ומוצלחת
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo110.gif

*אני בכינוי השני כי אני מנסה להכנס לבלוג טיוי
*
 
../images/Emo39.gifשנה טובה שנה טובה לה לה לה..

שנה טובה שנה מתוקה איך אני מחכה לר"ה לטבול ת'תפוח בדבש חיחיחי שנה בלי חירפונים!בעצם איך אפשר בלי חחח שנה של ציונים טובים מבחנים בחנים בגריות וכל השאר שנה בה אתם תדברו והמורים יקשיבו! שנה שכולה אהבה-- שנה של המוןןן אהבה מעבר לפינה -
- נופר.
 
שתיהיה לכולם שנה טובה../images/Emo39.gif

שיהיה לכם המון בהצלחה... אני עולה לי'א... והולכת להיות לי שנה לא קלה בכלל... בגרות באנגלית, מטמתיקה... תאטרון...(תיהיה לי הופעה)
ועוד ועוד ועוד.... איזה 10 בגרויות
.. בהצלחה לכולם
 
שתהיה שנה...../images/Emo80.gif

מוצלחת
עם הרבה כיף
וקצת עשייה
בלי נכשלים
והרבה מאיות
ו... שלא תהיה סתם שנה מעאפנה עם הרבה מבחנים וסבל
רעותי וכו'...
בהצלחה בכל הבגרויות
נופרוש
חיחיח באמת שתהיה שנה עם הרבה חירפונים
 
לאאאאאאאאא זהו נגמר החופש...

קניתי היום את כל הדברים...תיק וכו' והרגע מדדתי את התלבושת האחידה...במליה אחת איכססססס
 

Erezz360

New member
בהצלחה לכולםםםםםםם

לכל חברי צוות אמ"ל שליטה בהצלחהההההההה בשנה החדשה לכולם!!!!!!!!!!!
 
למעלה