אנשים../images/Emo24.gif
בהצלחה לכולנו בשנת הלימודים החדשה... רציתי לאחל לכולכם שנה של עשייה...שנה חדשה ומרעננת...שנה פורייה...שנה של התחדשות והתחלה טובה... בקיצור
באסה לחזור ללימודים
וכנראה אני לא אוכל לראות אמ"ל מעכשיו כי אני מסיים לפעמים ב-6 ועד שאני אגיע הביתה אני אפספס קצת...ומחר אנחנו לומדים עד 6(יום ראשון...מטורפים
) טוב...שרשרו לפה ברכות לשנה החדשה...
בהצלחה לכולנו בשנת הלימודים החדשה... רציתי לאחל לכולכם שנה של עשייה...שנה חדשה ומרעננת...שנה פורייה...שנה של התחדשות והתחלה טובה... בקיצור