אנשים שהיו בגדנ"ע של י"א

yarou

New member
אנשים שהיו בגדנ"ע של י"א ../images/Emo126.gif../images/Emo153.gif../images/Emo145.gif

מה אתם יכולים לספר לי על זה? איזה דברים לקחת איתי? בשדה בוקר,
1. יש סיכוי שיהיה איפה למלא מים רותחים אם אני מביאה איתי מנה חמה או וואטאבר? או שאני רוצה יותר מידי?
2. תוקעים אותי באוהל עם אנשים אקראיים או שאני יכולה לבחור עם מי מהאנשים להיות? הייתי בי' בגדנ"ע של ערבית, ושם נתנו לנו לרשום מישהי אחת שאנחנו רוצים להיות איתה בפלוגה \ בחדר\ וכו'. ובלי שום קשר, איך זה? מה בדיוק עושים חוץ מלירות, ללכת בתחפושת של חיילים ולעשות את עצמנו כאילו אנחנו בצבא?
 

liorhikri1991

New member
אני הייתי לפני שנה בערך,גם בשדה בוקר...

לקחת-תיק גדול עם בגדים לשינה,גרביים,לבנים,ממתקים,חטיפים,ומה שבא לך. בשדה בוקר יש מים רותחים,הם שמים מעין קולר כזה עם מים רותחים. יש אוהלים לבנים ואוהלים לבנות,אני מאמין שאת יכולה לבחור לפחות מישהי אחת שתהיי איתה. מה עושים?רצים הרבה,עושים יום שדה-לומדים זחילות,הסוואות ומה דברים מגניבים,לומדים לירות,יורים,מדברים על הצבא ועל חשיבותו,עושים מסדרים,מנקים מלא מלא מלא,תורניות ועוד הרבה דברים. שתדעי שגדנ"ע זה בן החוויות הכיפיות שיש,אז לא לבוא בראש כזה של אופ למה אני צריך את זה,אלא לבוא עם ראש פתוח. בהצלחה!
 
../images/Emo207.gifבקשר לגדנ"ע

בגלל המלחמה דחו את הבגרות באנגלית והיא יוצאת בדיוק בזמן הגדנ"ע(ביום השלישי). אז הקבוצה שעושה את הבגרות נוסעת באוטובוס מבסיס צלמון לתיכון בנשר(ליד חיפה) ועושה את הבגרות וחוזרים לבסיס. השאלה שלי ניא אם אני לא אגיע מותש לבגרות. ביום השלישי הייתם עייפים או שהייתה לכם אנרגייה?
 
למעלה