אנשים פעם שניה

anigo montoya

New member
אנשים פעם שניה

אני רוצה למצוא כתבות על תנו צ'אנס לטראנס ולדעת מה היה שם בכיכר תמונות כתבות ווידיו איפה אני מוצא בבקשה
 

TRANCE ADDICT

New member
ככה זה עם ישראל....

נותנים להם אצבע הם רוצים את כל היד חחח..... אחי אני סתם צוחק אני יברר לך...=]
 

anigo montoya

New member
תודה אחי חשוב לי הקטע הזה

הייתי עם קבוצה של תיירים(זו העבודה שלי) והמדריך השני הסביר להם בכיכר רבין על הבלאגן עם יגאל אמיר ושהרבה עצרות פוליטיות של הימין ושלך השמאל נערכות שם ושתבינו אלא חברה קרחניסים תחת איך שהם נחתו בארץ השאלה הראשונה שהם שאלו את המאבטחים זה איפה הם יכולים להתארגן על משהו לעשן הקיצר שההוא סיים אז אני התחלתי להסביר להם על תנו צ'אנס לטראנס שהיה שם ועל אוהדי מכבי שחגגו בכיכר שמכבי לקחה את גביע ארופה אז בזמנו עם טל ברודי ומיקי ברקוביץ אז הם נידלקו על העיניין של תנו צ'אנס לטראנס וכל הזמן שולחים לי מיילים שאני אשלח להם קיטעי ווידאו ותמונות אZ אם תצליח אתה או כל אחד אחר לארגן לי קיטעי ווידאו או תמונות טובות אני אודה לכם
 

orberman

New member
יש קטע להורדה באתר של אסטרל

הוא בעיקר מתמקד בהם על הפלטה אבל לא רק גם רואים את כל האנשים וכל מיני http://www.astral-projection.com/video/GTAC%20.%20Rabin%20Square%20.%20Israel%20.%201999/AP%20.%20Give%20Trance%20A%20Chance%20.%20Rabin%20Square%20Israel%201999.mpg זה חוקי... והנה עוד קטעים שמה http://www.astral-projection.com/video/israel.htm
 

ZIV E

New member
הטראק הראשון מהקישור הראשון

הוא Astral Projection - Let There Be Light קטע מצויין!!!
 
הקליפ השני

mwnn-suger rush חחחחחחחחחחחחחחח איזה קרועים אנשים צועקים מרטין...
 
חחחחחחחחחח אני בריצפה

הקליפ עם טרילטון חחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מוזיקאי כבד עם שלייקס חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קרועים מהתחת אסטרל,מפוצצים
 

ZIV E

New member
יש לי אותו על דיסק שנקרא ../images/Emo26.gif

GOA VIBS VOL 1 מאמצע שנות ה-90.
 

THE BLACK MAMBA

New member
חחחחח איזה שמעון האשר חביב הזה כולו

על אקסטא רוקד את ריקוד המגניבים בסוף הקטע, אבל שמעון טוב כן ירבו כאלה,וגם ליאור ואבי דלוקים פצצות מכדורים, למי שמזהה את הצעקות של האוו ואת החוסר שקט האופייני ברגליים ,
בכל אופן אני שמח שהייתי שם .
 
למעלה