אנשים, עוד שבועיים למונדיאל

יואב.ט

New member
אנשים, עוד שבועיים למונדיאל ../images/Emo99.gif

החל מבעוד שבועיים יעלו השחקנים הטובים בעולם לכרי הדשא ביפן וקוריאה כדי לתת את הצגת הכדורגל הגדולה ביותר. ארגנטינה, ברזיל, צרפת, ספרד, איטליה, אנגליה, גרמניה, ניגריה, כל אחת יכולה להיות מועמדת פוטנציאלית לזכייה, וזה מה שכלכך יפה במונדיאל בניגוד לרוב הטורנירים האחרים, שיש כלכך הרבה מועמדות לזכייה ומשלב שמינית הגמר, כמעט כל תוצאה אפשרית. ואסיים בציטוט (לא הכי מדוייק) מפרסומת המונדיאל של YES שממש אהבתי: "כל יום אני קם, הולך לעבודה, חוזר, הולך לישון, קם, הולך לעבודה, חוזר, הולך לישון, ככה כבר 4 שנים, מעביר את הזמן עד המונדיאל."
 

קיר קמט

New member
לפי נדב יעקובי

ואולי גם לפי אליפות אפריקה לאומות האחרונה , אם ציינת את ניגריה , תציין קודם את קמרון. קמרון , להזכירך , ניצחה בגמר את סנגל , בפנדלים , אותה סנגל שהעיפה את ניגריה בשער זהב בחצי.
 

egg

New member
העפתי מבט באליפות אפריקה

הרמה שם (לדעתי הבלתי מקצועית... אני עדיין לא אוחנה...) היתה נמוכה מאד (מעט מאד שערים,משחקים משעממים) והיחידה שאולי יכולה לדגדג את האירופאיות והדרום-אמריקאיות היא קמרון. ואולי אני טועה וסנגל לוקחת גביע...
 

אסקודי

New member
לפי דני פורת, קמרון לא נופלת מניגרי

ה תשננו את זה טוב טוב. קמרון יותר טובה מניגריה
 

אסקודי

New member
תפסיק לחשוב שיש לך חיים כשאתה

באינביזבל כל הזמן כבר תפסנו את הפרנציפ
 

קיר קמט

New member
כי ניגריה לא ממצים את הפוטנציאל

יאללה , אני מעדיף שניגריה ילכו יותר רחוק ואגאואה יכבוש את כל השערים (וזה סתם בערך פעם חמישית שאני אומר את זה.)
 

קיר קמט

New member
אל תשפוט לפי השיעמומון שהיה שם

התנאים שם כל כך גרועים , אי אפשר לשחק כדורגל. אנחנו נראה הרבה יותר כדורגל מניגריה וקמרון במונדיאל , וכולי תקווה שגם מסנגל (שאיכשהו , לא יודע למה , נהייתה הנבחרת המועדפת עליי ביבשת.)
 
למעלה