אנשים יש נמסיס!!!!
נכון עדיין לא DVD-RIP אבל זה כבר לא צילום עקום של המסך ולפחות אפשר לראות את זה החיסרון היחיד הוא שיש בצד ימים למטה קאונטר של פריימים, האיכות היא פחות או יותר כמו של הפרקים של האנטרפרייז שרובנו מורידים כל שבוע (דרך אגב עד השני לאפריל לא ישודרו פרקים חדשים) אז כל מי שרצה לראות הסרט ולא רצה להרוס את הכיף עם עותק באיכות נוראה עכשיו אפשר בwww.sharereactor.com בעזרת EDONKEY או EMULE
נכון עדיין לא DVD-RIP אבל זה כבר לא צילום עקום של המסך ולפחות אפשר לראות את זה החיסרון היחיד הוא שיש בצד ימים למטה קאונטר של פריימים, האיכות היא פחות או יותר כמו של הפרקים של האנטרפרייז שרובנו מורידים כל שבוע (דרך אגב עד השני לאפריל לא ישודרו פרקים חדשים) אז כל מי שרצה לראות הסרט ולא רצה להרוס את הכיף עם עותק באיכות נוראה עכשיו אפשר בwww.sharereactor.com בעזרת EDONKEY או EMULE