אנשים יש נמסיס!!!!

itstzar

New member
אנשים יש נמסיס!!!!

נכון עדיין לא DVD-RIP אבל זה כבר לא צילום עקום של המסך ולפחות אפשר לראות את זה החיסרון היחיד הוא שיש בצד ימים למטה קאונטר של פריימים, האיכות היא פחות או יותר כמו של הפרקים של האנטרפרייז שרובנו מורידים כל שבוע (דרך אגב עד השני לאפריל לא ישודרו פרקים חדשים) אז כל מי שרצה לראות הסרט ולא רצה להרוס את הכיף עם עותק באיכות נוראה עכשיו אפשר בwww.sharereactor.com בעזרת EDONKEY או EMULE
 

Chakotay

New member
אני מחכה ל DVD Rip

לא רוצה איכות מסריחה אולי זאת קצת יותר טובה והיא יצאה כבר ממזמן פשוט לא הגיע ל Sharereactor וזה Vhs Rip מקודד ב Vcd אז זה לא משהו אני יחכה ל Dvd Rip.
 

Chakotay

New member
אני מחכה ל DVD Rip

לא רוצה איכות מסריחה אולי זאת קצת יותר טובה והיא יצאה כבר ממזמן פשוט לא הגיע ל Sharereactor וזה Vhs Rip מקודד ב Vcd אז זה לא משהו אני יחכה ל Dvd Rip.
 

itstzar

New member
נכון זה VHS SCREENER

ולפני שהעלתי את ההודעה בדקתי שהאיכות היא סבירה, אני עדיין לא הולך לראות את זה, גם אני מחכה לDVD RIP אבל יש כאלה שקשה להם לחכות
 

P0P

New member
חוץ מהנמסיס אפשר בשארריאקטור

להוריד את כל 9 הסרטים של מסע בין כוכבים מהסרט הראשון משנת 69 או 71 לא זוכר ועד היום. חברים!!!! קולקשין כזה של סדרת סרטי מסע בין כוכבים היא חובה לכל אחד מאיתנו, אני כבר הורדתי את כל הסרטים שהוציאו החברה מ-AMC, הם הוציאו את כל הסרטים באיכות DVD RIP מעולה כל סרט שני חלקים וסאונד של AC3 אוואוואי (חוץ מהסרט הראשון שיש בו בעייה קטנה של התאמה בין התמונה לקול אבל פתרתי את הבעייה בעזרת מישהו). אני צרבתי את כל הסרטים בדיסק שחור איכותי מיוחד לצריבה. אתם חייבים להוריד!!!!! רק בעייה קטנה שאני לא מבין למה אבל יש רק כתובית אחת לסרט בעברית (first contact) ולכל השאר נאנאדה אם יש פה מישהו שמכיר את השפה הטרקית ומוכן לתרגם אנערף אני מוכן בעצמי לשלוח לו 20 שקל על כל תרגום
.
 

itstzar

New member
כבר אמרו פה מזמן שיש את כל הסרטים

ויש גם את כל הפרקים של הדור הבר כולל התוספות ועונה הראשונה של חלל עמוק 9 , כולם באיכות DVD ו350 מגה לפרק וAC3 אבל מי צריך תרגום, סתם הורס את הכיף, ומלא טעויות :) הבנת את זה קפיטן פיקאר
 

P0P

New member
לך לך מפה התרגום הוא תמיד טוב

מה יש לך להפסיד ???? אני בן 14 ואני חייב תרגום!
 

P0P

New member
סתתתתם לא לסלק סצחוק אמרתי

אבל למה תרגום הוא הורס? איך אפשר בלי תרגום בחברה הישראלית? ואם יש מישהו שיודע לתרגם (טרקי כמוך אני מאמין) אז התרגום יהיה בלי שגיאות וטעויות. רגע אתה רוצה להגיד לי שנתקלת בכתוביות למסע בין כוכבים ומצאת אותם עם שגיאות? שלח לי אותם !!!!! אולי אני אתקן או שמישהו אחר יתקן. תודה.
 
למעלה