אנשים יקרים...

shabaz

New member
חחחחח...

בלאקי רק רציתי להגיד שכתבת בסוף wicca sphere שבז
 

Justin Angel

New member
ווואו

אני רואה שללמוד את התואר הזה בפסיכולוגיה מאוד השתלם לך דוקטור. כי אחרת כל מה שאתה אומר זה בבל"ת פסיכולוגי מסחרי , בדיוק כמו האתר שלך :) איזה צירוף מקרים משעשע :) ואם אתה ממש רוצה לתת לע קרדיט על הספר , אז מי אני שאסתור את דבריך?
 
לא ספירי,הרשה לי להמשיך את הניתוח

הפסיכולוגי שלך,נכון שהוא פגיע,הוא פיתח את אופיו המתנשא כדי להרחיק אנשים,כי הוא לא ממש יכול לנהל מערכת יחסים נורמלית אם בני אנוש בלי "אתה ממש מפגר,אידיוט " הוא שקוע בתוך הנרקיסיזם שלו עד כדי כך שהוא עיוור לגבי כל דבר אחר בחיים נו ספירי? אתה מוזמןן לתקן/להמשיך המגמה שלי ...אה...לא הומנית במיוחד
 

Justin Angel

New member
חחח

גם אני אוהב אותך מתוקה. בכל מקרה אני רואה שהנימוקים שלכם ללמה אני טוועה מבוססים בצורה מדהימה , וזה טוב שהדיון הזה לא איבד מהתוכן שלו וגלש לנושאים אישיים.
 

holy_sheep

New member
ג´סטין כועס- אתם כועסים- הרמוניה???

אז ככה, אני קוראת כל הזמן שאלות, תשובות והערות. נכון, ג´אסטין באמת מכנה אנשים בשמות לא כל כך יפים- אבל אולי זה בגלל שהוא מנסה לחדד נקודות. השערה: יכול להיות שהוא פשוט רוצה שייתחסו למקצוע (נושא- מה שזה לא יהיה) ביותר רצינות... כשאני רואה אנשים שמשחקים עם המושג "ערפדים" או מנסים לחקות אותו וכך הלאה לא בידיוק ברך שאני רואה- אני רותחת מכעס... יכול להיות שג´אסטין רגיש לגבי מונחים נכונים ושימוש נכון... אולי הוא ראה אנשים שהזיקו לעצמם או לאחרים רק בגלל טעויות קטנות שהוא מנסה למנוע מכם לעשות... רק השערה... אני לא חושבת שההתבטאויות מוצדקות ("טיפש חסר יכולת או/ו אי. קיו") אבל יש לו הרבה מה לתרום לנו... אני בוחרת להתייחס אליו בכבוד- כמו שאני בוחרת להתייחס אל כולם ככה. כי כולם יכולים לתרום לי משהו- וכולם עוזרים במשהו כשהם בוחרים להתייחס אל דבריהם של האחרים... אז מה עושים אם מקבלים זלזול ממשהו? נזלזל בו בחזרה?! אם אתה שלם עם עצמיך- תתיחס אליו בכבוד בתקווה שהוא יעשה כמוך... לכן, חברי פורום נחמדים- היו סובלניים.. וג´אסטין- יש לך מה לומר- כמה חבל שאנשים יפסיקו להקשיב רק בגלל הצורה שבה אתה אומר אותם... בתקווה שתבינו אותי כבשה קדושה מלאה בתמימות לקראת השנה החדשה...
 

Black-Sphere

New member
אכן התמימות כבשה פוקדת אותך

את כנראה לא מכירה את ג´סטין. הוא לא מקלל כדי שתשימי לב, הוא מקלל כי הוא חושב שהוא צודק ואת טועה אז הוא כאילו מלגלג עליך שאת טועה בכך שהוא מקלל. ויש לי ביסוסים לזה. ונניח והמצב היה כמו שאת אומרת. אדם חכם עד כמה שהוא יהיה, אם הוא לא אדם לפני, חוכמתו שווה כקליפת השום.
 

Justin Angel

New member
אני מרגיש מיוחד :)

אני מרגיש מאוד מיוחד עכשיו שאתה ממשיך להשתמש בבל"ת פיסכולוגי במקום להגיע לנקודה.
 

אלירטי

New member
אני חייבת להגיד

שאני כן חוזה את העתיד מלידה אממ לפחות מגיל 12 ולא לא חזיתי את נפילת מגדלי התאומים ואני לא מתיימרת אבל דברים קטנים אני בהחלט מסוגלת לחזות בדיוק יחסי כמו איזה שאלות יהיו במבחן ומי יהיה חולה בקרוב דברים קטנים של יום יום וזה גם מה שהתחיל את הסקרנות שלי במאגיה שגיליתי שאני יכולה לא רק לשלוט בחלומות (את זה אני ממש עושה מגיל 0) אלא גם לדעת מה יהיה בעתיד לפעמים..שוב אין כל כוונה להשתחצן ואני לא מתימרת להיות מאגית אבל דווקא בגלל זה הכישורים שלי לא נובעים מאימון רב או ידע רב אלא פשוט כי הם שם...
 

אלירטי

New member
בבקשה אבל..

אני לא רוצה לקחת צד במלחמה הזאת בינך לגסטין ולכן אציין רק שנראה לי שבאמת היו אי הבנות קטנות פה שהראשית שבהם היא שג´סטין טוען למיטב הבנתי שהיכולות האלה נובעות מאימון אולי לא מודע בעקבות גדילה בסביבה פאגנית אני אישית לא בטוחה אבל אולי כדאי שתגדיר (ג´סטין) מה זה "סביבה פגאנית" לפי הגדרתך שנה טובה לכולם! אלירטי (ממש לא נסיכה אירית):)
 

Justin Angel

New member
סביבה פאגאנית

זאת סביבה שיש לך שתי הורים (או הורה אחד , אתם יודעים למה אני מתכוון) שהם פאגאנים (לסוגיהם) ומסבירים לילד ומתרגלים איתו את עקרונות הדת שלהם , ולרוב זה כולל מדיטציה (לסוגיה). אבל בעקרון המחקרים לי מצביעים באופן ספציפי על מדיטציה ,אלא רק על הסביבה הפאגאנית.
 

morning star

New member
ציטוט מההודעה

"הגעתי להחלטה שאני יצום אולי לכפר על דברים שבני אדם עשו" = זה המשפט שאליו התייחסתי. שלך הנווד
 
ל- NEPTHYS

גם אני מסכימה לחלוטין... זה רצון של אנשים להיות באור הזרקורים, אבל יש פה כמה אנשים ששחכו שאנחנו בסך הכל בפורום של מה שמעניין את כולנו.. אנחנו לא באיזו תחרות! על מי אתם יורדים?? על המתחרים שלככם? נו, באמת..(כמו שכולכם כתבתם) זה ממש אבל ממש אבסורד!
 
לאור הצפון

אני לא אסלוף את דברייך.... אני רק אחלוק עלייהם. תראי, ממש אבל ממש אני לא במצב של להתקיף אותך, או לרדת עלייך או משהו בסיגנון הזה.. רק אומרת, שהגבת בממש תקיפות למיד נייט נייט מר... אנשים, בוא נרד מכל כל העניין הזה. רוח הטבע
 
למעלה