אנשים יקרים

אנשים יקרים

בהודעה הקודמת לא התכוונתי לאיים על אף אחד ובטח שלא באלימות, אני איש של שלום! שאמרתי "אנשים המתחבאים אחרי מסך ומקלדת" כל מה שהתכוונתי הוא לראות מי עומד אחרי כל המסכת הזאת... ממש בימים אלו אנחנו קמים כל בוקר לסליחות והמלך (הקב"ה) מסתובב בשדה. החודש הוא חודש של בקשות, סליחות, חודש שבו היצר הרע משתולל מנסה להפיל אותנו בפח. אם פגעתי במישהו אני מתנצל מעומק הלב. לא התכוונתי לפגוע באף אחד, לא התכוונתי להעליב, ובטח ובטח שלא לאיים אני לא עבריין. מילים יכולות להרוג, ואני כבר מת. בברכת תכלה שנה וקללותיה ותחל שנה בברכותיה בסליחה ומחילה על המילים שכתבתי (ההודעה הקודמת) אסף אטדג'י
 
למעלה