אנשים יקרים שלי..

maria18

New member
אנשים יקרים שלי..

מתי??? מתי יהיה כבר מפגש??...
בלי ששמתי לב , אני כבר כמעט חודש איתכם, אנשים מדהימיםםםםם.. ואני כבר נלהבת לצרף פנים לכינוי ומילים.. ולקבל כמה
חיבוקים מעודדים וכיפים (לא לשכוח, כל אלו שהבטיחו חיבוק!) אז מה אתם אומרים?... אולי שמישהו יארגן איזה מפגש קטן (וגדול!) בקרוב?.. עדיף כמובן באיזור המרכז כי לצפון יש לי בעייה להגיע, כל הדרך מירושלים אבל- למה להיות קטנוניים ולדרוש יותר מדי?.. מפגש זה כבר טוב..
אם יש מפגש מתוכנן בקרוב ואני פשוט לא יודעת עליו אז תנו פרטים, מהר! (עוד מעט) חודש שמח לי בפורום, ויום מצוין לכולכם..
 
ילדה !!!!!!!!

מה את עושה ערה בכזו שעה ??? באמת ! לא ציפיתי ממך. אם המפגש צפוני אני אשמח להסיע אותך ממש מפתח הבית (אפילו אעלה במדרגות אגיד יפה שלום לאבא ואמא שלא יחשבו שאת עם איזו סוטה) ואסיע אותך לצפון... איך אני איתך??? (ביטוי דוחה בעיני)... בכל אופן אני גם מתה שיהיה מפגש ולא משנה איפה. הייתי פעם אחת ומה-זה עשה לי טעם של עוד....
 

maria18

New member
חמודה שלי!..:)

ככה? מפתח הבית??.. יאאאא.. איזה כיף לי!! וחוץ מזה, אבא ואמא שלי כבר חושבים שאני בעצמי איזו סוטה.. אז אני בטוחה שזו לא תהיה בעייה.. את יודעת שאת מוזמנת גם ככה סתם לבוא לבקר, בלי מפגש?. אני אכין לך את העוגיות המפורסמות שלי ונשתה קפה ביחד..:) דרך אגב, זה הרגל אצלי להיות ערה עד שעות הבוקר ולישון כל היום.. אחח, החיים הטובים..(:) במקרה של היום בבוקר, נשארתי ערה כדי להכין עוגיות מזל, אני וחברות שלי עושות ערב בנות עם ארוחה סינית..(:) בקיצור, לארגן מפגש ומהר!! את הולכת לקבל ממני את החיבוק של החיים...(:)
 
אוי מותקקקקקקק

לפני הגיוס אני הייתי עושה בטן בטן בטן גב שעותתתתתתתתתתתתתת. הייתי ממש ערפד ישנה בימים ערה בלילות. עכשיו אני ערה בלילות ו: בבקרים... איזה כיף לי הא ? בכל אופן אני מבטיחה לבקר אחרי השבועיים הבאים שבהם גם פה בפורום אני לא מאמינה שאוכל להיות מסיבות צבאיות (ששששששששש....סוד יכנע!!!) וואו את יודעת לאפות ? איזה מותק... אני לא אבקש שתלמדי אותי כי זה יכול להיות סכנה למטבח ותכולתו אבל לטעום זה בטוח!!!
 
../images/Emo41.gifאל דאגה יש מפגש קרוב קרוב../images/Emo41.gif

יקירתי בקרוב בקרוב תקבלו פרטים אוטוטו יש לי יום הולדת במהלך השבת או ביום ראשון בבוקר אני יודיע כבר על פרטים מדויקים ולהתכונן נפשית וגופנית לעוד מפגש משובח עם מלא אהבה
 

may24

New member
עכשיו חוזרים....

נו נו נו.... סתאםםםםםםם מקווה שעשית חיים משוגעים מתה עלייך, מאי
 
למעלה