אנשים יקרים שלי..
מתי??? מתי יהיה כבר מפגש??...
בלי ששמתי לב , אני כבר כמעט חודש איתכם, אנשים מדהימיםםםםם.. ואני כבר נלהבת לצרף פנים לכינוי ומילים.. ולקבל כמה
חיבוקים מעודדים וכיפים (לא לשכוח, כל אלו שהבטיחו חיבוק!) אז מה אתם אומרים?... אולי שמישהו יארגן איזה מפגש קטן (וגדול!) בקרוב?.. עדיף כמובן באיזור המרכז כי לצפון יש לי בעייה להגיע, כל הדרך מירושלים אבל- למה להיות קטנוניים ולדרוש יותר מדי?.. מפגש זה כבר טוב..
אם יש מפגש מתוכנן בקרוב ואני פשוט לא יודעת עליו אז תנו פרטים, מהר! (עוד מעט) חודש שמח לי בפורום, ויום מצוין לכולכם..
מתי??? מתי יהיה כבר מפגש??...