אנשים!!!!! חזרתיששששש!!!

אנשים!!!!! חזרתיששששש!!!

נכון התגעגתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ????? ואל תגידו שלא...... אני יודעת שאתם מתים עלייייייייייייייייייי........ אני בונה סוכות אלה שמגיעות מוכנות..... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פעם למדתי נגרות אבל זה לא כול כך עבד.....
ודרך אגב יאאללה ראיתם את האייקונים פה כאילו כזה מגניבים....
טוף וזהו..שתהיה לכם שבת אחלה חומוס....ושקית יטבתה שוקו
 

נ ד ב 19

New member
היי מתוקה ../images/Emo13.gif

מה שלומך שמי נדב נעים להכיר
אני רואה שאת בונה סוכות אחלה מקצוע
במקצוע זה:) טוב אז לאחר הכרות קצר זו אני מקווה שנשמור על
בפורום
שלך תמיד וקצת יותר מזה נדב
 
למעלה