אנשים הודעה דחופה

בטטוש

New member
אנשים הודעה דחופה

ירו על אששש שלנו!!! אני דורשת מכוווווווולם לאמר כמה מילים לאלוהים ע-כ-ש-י-ו ברור????????
 
על מי ירו בדיוק?

כי לא קיבלתי שום דיווח על פיגוע ירי או משהו בסגנון... והאם האששש הזה, זה ההוא מהצ´ט?
 
צר לי אבל..

צדקתם. חייל נפצע מכדור בראש בגיזרת רמאללה. החייל נפצע קשה, אך מת מאוחר יותר מפצעיו. ומדובר בקצין צה"ל.
 

אריאל1

New member
אש?????????

אש נפטר?????? באמת????????
 

אריאל1

New member
ב"ה

וואלה הפחדתם אותי. Kיצ בבקשהההההההההההההההההההההההההההההההההה על תעשה לי את זה שוב.
 

טירונית

New member
מזל שזה לא מי שחשבתם. נעשה מסיבה?

איך אפשר להגיב ככה רק כי זה לא מי שחשבתם? עכשיו שזה מישהו אחר שנפגע הכל בסדר ? נרגעתם? יופי. הנה מה שכתבתם: "זה לא אשש אל תדאג הוא בסדר כך שמעתיו" LG_Falcon ו☼ 20:22 13/03/02 ________________________ אז עכשיו אפשר להפסיק לדאוג!!!!!!!1??????????? וההודעה אחריה _________________________ " ב"ה " אריאל1 ו√ "וואלה הפחדתם אותי. Kיצ בבקשהההההההההההההההההההההההההההההההההה על תעשה לי את זה שוב." ________________________ איציק, איך העזת בכלל להגיד לו שמישהו נפצע?? הוא חשב שזה מישהו שהוא מכיר!!! בושה וחרפה.. עכשיו כל פעם שנשמע שמישהו נפגע ונדע שזה לא מישהו שאנחנו מכירים נעשה מסיבה. לילה טוב. תהיו קצת זהירים ברגשות של אחרים!
 

מנדל

New member
טירונית..........

את צודקת במאת אחוזים. אבל יש פה למישהו לב? איכפת פה למישהו מה שקורה לאנשים אחרים? מנדל.
 

LG_Falcon

New member
עדיין

יש הבדל בין לשמוע על מישו שנהרג ואתה הכרת אותו, אפילו ורטואלית, לעומת מישו שלא הכרת. מה שאני דאגתי למשל למירי שהיתה ברחביה בשעת הפיגוע במוצאי שבת, שיומיים לא הצלחתי ליצור איתה קשה - ואחרי שדברתי איתה וברוך ה´ הכל פחות או יותר בסדר, הרגשתי שירדה לי אבן מהלב, הרגשתי יותר טוב. מה, שמחתי על זה שמישהו נהרג? שמחתי על זה שמישו נהרג אבל הוא לא היא? לא. אבל עדיין זה הבדל. זה למה על קרובים יושבים שבעה ועל שכנים לא. מה אתה לא עצוב עליהם? בטח שאתה עצוב. אבל חלק ממך, עד כמה שאפשר להגיד את זה, שמח, שזה שאתה מכיר יצא ללא פגע ברוך ה´. זה שני דברים שונים. 1. אתה עצוב על ההרוגים שנרצחו בפיגוע, אלה שלא הכרת. 2. אתה שמח על זה שאלה שאתה כן מכיר, הם בסדר. זה ההבדל. כן יש פה לב לאנשים. לב גדול לב רחב. רק הם צריכים לפתוח אותו. להשתמש בו! למה הפורום הזה צריך להיות דכאוני למה? כמה פעמים צריך לבקש כדי שתעשו טובה ותשימו משו נחמד משו מעניין כמו איזה משאל על הצבע האהוב השיר והספר... זה עד כדי כך קשה??? ככה התיאשנו? ככה וויתרנו ושלחנו את הפורום הזה לאבדון? אל-ג´י פאלקון.
 
אל תתנפלי....

זה כמו ששלחו לי היום הודעה: "נא להתפלל לרפואת הילד בן שלושים, יש לו חום גבוה"... אז בהתחלה, לא ידעתי איך להגיב וא צחקתי ואז כל כך הצטערתי שצחקתי... המצב הזה מוציא מאיתנו כל צלם אנושי........ אנחנו מגיעים, לצערי, למצבים כאלה אבסורדים... מצד שני, אם נקח כל הרוג ללב, את באמת חושבת שנוכל להמשיך לתפקד???
 

שוקו בת

New member
Kיציק נשמה!! ולכולם יש חדשות כנסו!

בס"ד א.כן ירו על עומר(אששש)גם אם לא קיבלת דיווח מלא!!! ב.אם לא קיבלת דיווח מלא זה לא אומר שאני משקרת!!! ג.עומר כן במצב קשה,למרות שחשבתי שהוא עובד עליי זה לא נכון!הוא במצב קשה,והפגיעות שפגעו בו הם בראש יש לו מסמרים בראש מבקבוק תבארה שזרקו עליו,יש לו גם פגיעות ממסמרים בריאות. והיד שלו חתוכה לגמרי! ד.Kיצק לפני שאתה מאשים בלא נכון תבדוק את הנושא! ה.לעומר קוראים עומר אביב ולאמא שלו קוראים אביבה! שוקו! עצובה ...
 

שוקו בת

New member
סליחה טעיתי איציק צדקת מרוצה?

בס"ד אני פרשתי .... לתמיד ... גם מהצ´אט אהבתי להיות כאן ... אבל .. זה נגמר ... סופית ! שלכם באהבה ... שוקו בת
 
אז למה לי הוא אמר היום בצ´ט

שהוא פגוע מבקבוק תבערה? וממתי בבקבוק תבערה שמים מסמרים ואומים.? על מי בדיוק מנסים לשקר? בחבלה אני עוד קצת מבין. וברפואה אני מבין יותר. ככה שאם הוא נפגע מבקבוק תבערה, הוא לא מאושפז בעכו בבית חולים צבאי, כי הוא צריך תא לחץ במקרה שהוא נפגע משאיפת עשן. ואם הוא פגוע מכוויות חלילה. אז הוא צריך להיות בבית חולים בטיפול נמרץ. ככה שלא יעבדו עלינו. לך הוא סיפר שהוא פגוע ירי. לי הוא אמר שהוא פגוע בקת"ב (בקבוק תבערה). שלא יעבדו עלינו! Kיציק
 

אששש

New member
אחי אני כל כך מצטער

קיצ אחי...תשמע, אין לי מילים להגיד לך עד כמה אני מצטער...שכנה שלי נכנסה בשמי למחשב הזה כשהייתי בצבא, וכתבה את כל השטויות האלה. אז הנה האמת: ושכולם ידעו אחת ולתמיד: נכון, יצאנו לפעולה כל הפלוגה. לא סיפרתי את זה לאפחד, ואל הינו ברמאללה!! ממש לא!!!! כל מה שקרה לי, מה שסיפרתי לליאור, השכנה שלי שהמציאה את כל זה, היה חתך ביד, לא רציני, מהחלקה על אבן..מזה היא הגיעה לכל הסיפור הזה של בקבוקי תבערה והד יודע מה. אז אנשים- לכל מי שנפגע מהסיפור הזה- אני מתנצל..מכל הלב! ישנם אנשים רעים בעולם, והיא שלמה את המחיר. תאמינו לי. והיא עוד תשלם. היא עוד תשלם. שבת שלום לכם, כולכם. נתראה.
 
למעלה