baaaaaaaaaaaaaaaa
New member
אנשים בבקשה תעזרו :<
לפני יומיים פירמטתי את המחשב קודם היה לי ווינדווס 98 עכשיו אקס פי לפני שפירמטתי הכל פעל טוב ועכשיו יש לי פינגים ממש גבוהים... בערך 200 300 התקשרתי לחברה(012) אמרו לי שזה לא קשור אליהם.. מה אני אמור לעשות :<?
לפני יומיים פירמטתי את המחשב קודם היה לי ווינדווס 98 עכשיו אקס פי לפני שפירמטתי הכל פעל טוב ועכשיו יש לי פינגים ממש גבוהים... בערך 200 300 התקשרתי לחברה(012) אמרו לי שזה לא קשור אליהם.. מה אני אמור לעשות :<?