אנשים בבקשה תעזרו :<

אנשים בבקשה תעזרו :<

לפני יומיים פירמטתי את המחשב קודם היה לי ווינדווס 98 עכשיו אקס פי לפני שפירמטתי הכל פעל טוב ועכשיו יש לי פינגים ממש גבוהים... בערך 200 300 התקשרתי לחברה(012) אמרו לי שזה לא קשור אליהם.. מה אני אמור לעשות :<?
 

rafid1

Active member
מנהל
--->

אולי לנקות מווירוסים וSPYWARE ... ואולי להוריד את הFIREWALL והאנטי ווירוס ולנסות שנית או אולי להחזיר לWin98 ?
 
למעלה