אנשיםםם אני מחפש כבר הרבה מאוד זמן טראנס עם אקורדים של פסנתר? I'm The Supervisor - Ratio Shmatio כמו של אינפקטד זה דבר יפה ביותר וגם כינורות כמו ב anarchy הכל מהכל לא משנה מה.. תודה נשמות לילה טוב