אנשיםםם

אביתר13

New member
אנשיםםם

אני מחפש כבר הרבה מאוד זמן טראנס עם אקורדים של פסנתר? I'm The Supervisor - Ratio Shmatio כמו של אינפקטד זה דבר יפה ביותר וגם כינורות כמו ב anarchy הכל מהכל לא משנה מה.. תודה נשמות לילה טוב
 

אביתר13

New member
אני מחפש משהו ספציפי

יעני עם הכינורות והאקורדים של הפסנתר.. לא משנה לי ישן חדש ... רק תנו שמות בבקשה
 
למעלה