אנשיםםםםם! מה קורה פה??????

אנשיםםםםם! מה קורה פה??????

הפורום מת............ כמו שאיטליאנו נוהג לומר ----------------------ז"ל---------------------------
 
הפורום מת ???? ישששששש !!!!!!

הלוואי יתפוצץ הכלב בן כלב הזה,שיפול לו השרת אמן !!!! ינעל אבו אבוק ערס כלב בן כלב... הלוואי והפורום יטבע בים השחור,כלב שלא ידעו מי טבע... אני עדיין עצבני על הפורום !!!! בארי <הולך לישון עצבני שוב>
 
למעלה