SnoopyS*GirL
New member
אנשושים שילייייייי....!!...
בוקר טוווווף בובותתתתת !! אהמממממ..... מחר בגרות בהיסטוריישן איזה ביעוסיישןןןן...!! מה קולה חוצמזהההה?? עשיתם חיים אתמול אה..?. נבלות!!!!!!!!!!!!!!!! יאללה שעמם לי ואני מצפה שתעשו משו בנידון... בעיי בעיי חחחחחחחח...
בוקר טוווווף בובותתתתת !! אהמממממ..... מחר בגרות בהיסטוריישן איזה ביעוסיישןןןן...!! מה קולה חוצמזהההה?? עשיתם חיים אתמול אה..?. נבלות!!!!!!!!!!!!!!!! יאללה שעמם לי ואני מצפה שתעשו משו בנידון... בעיי בעיי חחחחחחחח...