אנשושים שילייייייי....!!...

SnoopyS*GirL

New member
אנשושים שילייייייי....!!...

בוקר טוווווף בובותתתתת !! אהמממממ..... מחר בגרות בהיסטוריישן איזה ביעוסיישןןןן...!! מה קולה חוצמזהההה?? עשיתם חיים אתמול אה..?. נבלות!!!!!!!!!!!!!!!! יאללה שעמם לי ואני מצפה שתעשו משו בנידון... בעיי בעיי חחחחחחחח... :)
 

קספר

New member
סנופשיט !!! חחחחחח :)

קיבלתי את ההודעה שלך אתמול ... אבל הפלא היה במצב השתק וחוץ מההודעה שלך ... פספסתי שיחה חשובה מאד אחרת ... לאאאאאאאאאאא בהצלחה מחר במבחן אחות קטנה ואהובה של קספר :)
 

SnoopyS*GirL

New member
יואו קספר, אתה חוצנף!!!!!

אתה רומז שאני לא שיחה מספיק חשובה...??... יעעעעעעעעה.... לפחות השארתי לך הודעה יפה!! לא כמו שלך... ואני לא יצטט כאן חחחחחחח..... ותודה אח אהוב ויחיד של סנופי!! }{
 

SnoopyS*GirL

New member
יעעע...יעעעעע..יעעעעעע....

יא חתול שלא יודע לעשות מיאוווווווו אחד!!!!!!! אני נבלה?? אנייייייייייייייייי?? מנוולים!!! <מנופפת באגרופיה חיחיחיחיחי> יואו וחתולי מאמי.... חולה עליי?? תהיה בריא עליי!!! חחחחחחחח :)
 
פופס ישלי רק דבר אחד......

אני אוהבת אותך!!!!!! ואין לך מושג עד כמה.......... בעיי בעיי לך..... חיחיחי.... חוצנפית הכי הכי שילי בעיי.... :)
 

SnoopyS*GirL

New member
פופס גדולה שילייייייייייי....

יעעעע.... מישו אוהב אותי?? חיחיחי ועוד הפופס שאני הכי אוהבת בעולם?? יאאאאעע.... איזה כיף ליייייייייייי חחחחחחחחחחח חוצנפית!!!!! יא גנבת מילים אחת!!!!!!!!!!!! חולה עלייך יא עמהההה והכי הכי חולה על הבעיי בעיי שלך }{ מווווווואה!!!!!! בעיי... :)
 

יעליייי

New member
מכוווווווווווערת!

קול מי! יותר מאוחר כי עכשיו נאי הולכת קצת לישון... אי ניד טו טוק טו יו.... קאזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז דאוווווווויייייייייייייייייייייייייייי חחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה