אני

א י ל ה

New member
את סוני?

אז אני הולכת. הפרות גועות לי. חג שמח, ובבניין ציון ננוחם.
 

דר רשע

New member
סוניה

עסוקה כרגע, נא השאירו הודעה...ביפפפפפפפפפ דר' רשע, סוני, זה כל השוני
 

neuron

New member
ביום העצמאות

אפילו אם תצליחי לעשות מנגל במרכאות אז את צריכה להרגיש ברת מזל
 
למעלה