אני?
מעולם לא חשבתי שאני אצטרף למשפחת השכול.. לא בשלב כזה של החיים בכל אופן.. כל כך קשה.. הייתי היום בקברו.. הייתי כל כך אליו.. אבל עם זאת כל כך רחוקה ממנו.. כל כך רחוקה מהעולם שלו.. אי אפשר להבין.. שהוא פה מתחתי הרי.. ואני בוכה עליו.. עליו שלא שב.. אבל הוא פה מתחתיי.. הוא פה בעולם שלנו.. אבל נשמתו בעולם אחר.. כל כך קשה לקלוט.. כל כך קשה להבין.. והכאב הוא עצום..
מעולם לא חשבתי שאני אצטרף למשפחת השכול.. לא בשלב כזה של החיים בכל אופן.. כל כך קשה.. הייתי היום בקברו.. הייתי כל כך אליו.. אבל עם זאת כל כך רחוקה ממנו.. כל כך רחוקה מהעולם שלו.. אי אפשר להבין.. שהוא פה מתחתי הרי.. ואני בוכה עליו.. עליו שלא שב.. אבל הוא פה מתחתיי.. הוא פה בעולם שלנו.. אבל נשמתו בעולם אחר.. כל כך קשה לקלוט.. כל כך קשה להבין.. והכאב הוא עצום..