אני

manew

New member
אני

מכיוון שהצטרפתי לפורום ולפחות לפי מה שרשום בכניסה לפורום אני אמור לשתף ולהשתתף במה שכל אחד מאיתנו יודע ולכן אתן כמה פרטים על עצמי אני בן 17 בקרוב ממשפחה דתית לפני כמה שנים חשבתי שאני יותר כבר לא יהיה דתי בגלל שחשבתי על כל מיני דברים והסקתי שאין משמעות מרובה בדת אני המכתי לחשוב על הדברים והחלטתי שלא הכל נכון בדת אבל אין שום סיבה שני לא ימשיך לקיים מצוות באופן כללי אני לא מתקשר עם ישויות לא מטפל בשום שיטת טיפול מוכרת ונכון לעכשיו הדבר היחיד שממנו אני לומד זה השכל שלי (והפורומים) כי הגעתי למסקנה שכל הידע שקיים בעולם ידוע לכל אחד מאיתנו רק שהוא הודחק במשך השנים וכל מה שצריך לעשות זה לחפור מספיק עמוק וללמוד את זה מחדש אם אתם מטילים ספק במה כבר אפשר ללמוד בלי עזרה מישויות חיצוניות וממורים אנושיים ואחרים אז אני יגיד לכם שברוב הקרים שאני קורא אמרות שפר של אנשים חכמים אני אומר "נכון אני מסכים אם זה" או משהו כזה. בכל מקרה אני פה כדי ללמוד ואם מישהו ילמד גם ממני אני אשמח בהחלט ערב טוב לכם חיים
 

deep ocean

New member
ברוך הבא חיים ../images/Emo39.gif

אכן, יש בכל אחד מאיתנו המון ידע!!! באיזה נושא היית רוצה להעמיק את הידע שלך? מה מסקרן אותך? תרגיש חופשי לשאול את כולם שאלות
 
למעלה