אני
מכיוון שהצטרפתי לפורום ולפחות לפי מה שרשום בכניסה לפורום אני אמור לשתף ולהשתתף במה שכל אחד מאיתנו יודע ולכן אתן כמה פרטים על עצמי אני בן 17 בקרוב ממשפחה דתית לפני כמה שנים חשבתי שאני יותר כבר לא יהיה דתי בגלל שחשבתי על כל מיני דברים והסקתי שאין משמעות מרובה בדת אני המכתי לחשוב על הדברים והחלטתי שלא הכל נכון בדת אבל אין שום סיבה שני לא ימשיך לקיים מצוות באופן כללי אני לא מתקשר עם ישויות לא מטפל בשום שיטת טיפול מוכרת ונכון לעכשיו הדבר היחיד שממנו אני לומד זה השכל שלי (והפורומים) כי הגעתי למסקנה שכל הידע שקיים בעולם ידוע לכל אחד מאיתנו רק שהוא הודחק במשך השנים וכל מה שצריך לעשות זה לחפור מספיק עמוק וללמוד את זה מחדש אם אתם מטילים ספק במה כבר אפשר ללמוד בלי עזרה מישויות חיצוניות וממורים אנושיים ואחרים אז אני יגיד לכם שברוב הקרים שאני קורא אמרות שפר של אנשים חכמים אני אומר "נכון אני מסכים אם זה" או משהו כזה. בכל מקרה אני פה כדי ללמוד ואם מישהו ילמד גם ממני אני אשמח בהחלט ערב טוב לכם חיים
מכיוון שהצטרפתי לפורום ולפחות לפי מה שרשום בכניסה לפורום אני אמור לשתף ולהשתתף במה שכל אחד מאיתנו יודע ולכן אתן כמה פרטים על עצמי אני בן 17 בקרוב ממשפחה דתית לפני כמה שנים חשבתי שאני יותר כבר לא יהיה דתי בגלל שחשבתי על כל מיני דברים והסקתי שאין משמעות מרובה בדת אני המכתי לחשוב על הדברים והחלטתי שלא הכל נכון בדת אבל אין שום סיבה שני לא ימשיך לקיים מצוות באופן כללי אני לא מתקשר עם ישויות לא מטפל בשום שיטת טיפול מוכרת ונכון לעכשיו הדבר היחיד שממנו אני לומד זה השכל שלי (והפורומים) כי הגעתי למסקנה שכל הידע שקיים בעולם ידוע לכל אחד מאיתנו רק שהוא הודחק במשך השנים וכל מה שצריך לעשות זה לחפור מספיק עמוק וללמוד את זה מחדש אם אתם מטילים ספק במה כבר אפשר ללמוד בלי עזרה מישויות חיצוניות וממורים אנושיים ואחרים אז אני יגיד לכם שברוב הקרים שאני קורא אמרות שפר של אנשים חכמים אני אומר "נכון אני מסכים אם זה" או משהו כזה. בכל מקרה אני פה כדי ללמוד ואם מישהו ילמד גם ממני אני אשמח בהחלט ערב טוב לכם חיים