אני תוהה

Oi Vey Zmir

New member
אני תוהה

איךשקוראיםלו התאבד בסוף? hell is beige... לא זוכרת שם פרטי לא, אני פשוט תוהה.
 

Black Star

New member
לא, לא...

הוא עבר איזה מהפך רוחני גדול בעקבות ביקור בקניון... אני בטוחה שהוא ישמח לספר לך על זה, איך זה שינה לו את החיים... יש גם חוגי בית :) ביי יעלי.
 

kirk hammet

New member
אתה אדם מריר

אפילו יותר ממה שחשבתי...... תציב לעצמך גבולות איפהשהוא. באמת.
 

kirk hammet

New member
הוא הצהיר את זה ?

פששש .... מדהים .... אז אולי הייתי מבין אבל איתו אי אפשר לדעת מתי הוא רציני ומתי הוא לא.
 
וגם פרטתי על הקבל של מי

אני ארקוד. במקרה בז`י החמוד לא היה ברשימה ומה שכתבתי בשבילו היה בצחוק. בקשר לשניה... שתלך תבכה לאמא שאבא אונס אותה
 

mmm

New member
ציניות, יקירי, או סתם אטימות?

את זה m חייב לדעת, מאחר ואם זה ציניות וולגרית מעיין הומור שחור אז ובכן מממ. לעומת זאת אם זה מאטימות אז, מממ תשיג טקט בבקשה. מממ, נחמד, מממ אל נא תעלב מאחר וm לא התכוון לעלוב בך, והדברים הללו נאמרו מאחר ואין לm משהו אחר לאמר
 
הצהרתי וגם פרטתי על הקבר של מי

אני ארקוד. במקרה בז`י החמוד לא היה ברשימה ומה שכתבתי בשבילו היה בצחוק. בקשר לשניה... שתלך תבכה לאמא שאבא אונס אותה.
 
למעלה